Translate

2019年1月29日火曜日

~Darkside~ Alan Walker










We're not in love

 私達の間に愛なんてないの


We share no stories

2人で共有ストーリーだってないの


Just something in your eyes

ただ、あなたの目に私が写ってるだけ


Don't be afraid

怖がらないで


The shadows know me

影は私のことを知ってるから


Let's leave the world behind

世界を置いて行きましょう







Take me through the night

夜へと私を連れて行ってよ


Fall into the dark side

暗い闇の中に落ちて行きたいの


We don't need the light

私達に光なんて必要ないの


We'll live on the dark side

私達はダークサイドで生きていく


I see it, let's feel it

わかるの、さあ感じて


While we're still young and fearless

私達は若く恐れを知らないわ


Let go of the light

光のことは忘れてしまいましょう


Fall into the dark side

ダークサイドに落ちていくの


Fall into the dark side

暗い闇の中に落ちていく


Give into the dark side

ダークサイドに全てを委ねて


Let go of the light

光のことはもう忘れて


Fall into the dark side

ダークサイドに落ちていくの










Beneath the sky

空の下で


As black as diamonds

空はダイヤモンドのように黒い


We're running out of time (time, time)

私達にはあまり時間が残されていないの


Don't wait for truth

真実を待ってちゃダメ


To come and blind us

真実は私達の目をくらませるの


Let's just believe their lies

ただ、嘘だけを信じたらいいわ


Believe it I see it

信じて、私にはわかるわ


I know that you can feel it

あなたもわかってるはず


No secrets worth keeping

守る価値のある秘密なんてない


So fool me like I'm dreaming

だから、夢を見させるように私を騙して







Take me through the night

夜へと私を連れて行ってよ


Fall into the dark side

暗い闇の中に落ちて行きたいの


We don't need the light

私達に光なんて必要ないの


We'll live on the dark side

私達はダークサイドで生きていく


I see it, let's feel it

わかるの、さあ感じて


While we're still young and fearless

私達は若く恐れを知らないわ


Let go of the light

光のことは忘れてしまいましょう


Fall into the dark side

ダークサイドに落ちていくの


Fall into the dark side

暗い闇の中に落ちていく


Give into the dark side

ダークサイドに全てを委ねて


Let go of the light

光のことはもう忘れて


Fall into the dark side

ダークサイドに落ちていくの


Take me through the night

夜へと私を連れて行ってよ


Fall into the dark side

暗い闇の中に落ちて行きたいの


We don't need the light

私達に光なんて必要ないの


We'll live on the dark side

私達はダークサイドで生きていく


I see it, let's feel it

わかるの、さあ感じて


While we're still young and fearless

私達は若く恐れを知らないわ


Let go of the light

光のことは忘れてしまいましょう


Fall into the dark side

ダークサイドに落ちていくの




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿