Translate

2019年1月9日水曜日

~Fly Away From Here~ Aerosmith










Gotta find a way yeah

進むべき道を見つけるんだ


I can't wait another day

俺は1日だって待てない


Ain't nothing gotta change

だって、何も変わらないからな


If we stay around here

もしも俺達がこのままここに留まってても


Gotta do what it takes

必要なことをするだけなんだ


Cause it's all in our hands

だって、すべて俺達の責任なんだから


We all make mistakes

誰だって間違いを犯す


But it's never do too late to start again

でも、もう一度始めたって遅すぎることはないんだよ


Take another breath

また大きく息をして


And say another prayer

新たな祈りを捧げようぜ







And fly away from here

ここから飛び立つんだ


Anywhere, I don't care

どこに行ったって、俺は気にしない


We'll just fly away from here

俺達はここからただ飛んで行くんだ


Our hopes and dreams

俺達の希望と夢が


Are out there somewhere

何処かにきっとあるはずだから










We won't let them pass us by

時間を無駄にするんじゃない


We'll just fly

俺達はただ、飛んで行くんだ


If this life

もしも、この人生が


Get's any harder now

どんなに辛くたって


It ain't no never mind

気にしなくていいんだ


You got me by your side

俺がキミのそばに居るから


And any time you want

そして、キミが望めばいつだって


We can catch a train

俺達は列車に飛び乗って


And find a better place

もっといい場所を見つけてやるさ


Cause we won't let nothing

だって、俺達は何も求めないからな


Or no one keep getting us down

誰かが俺達を列車から引きずり降ろそうとしても邪魔はさせないぜ


Maybe you and I

キミと俺で


Could pack our bags

バッグに荷物を詰めて


And hit the sky

空を目がけて行こうぜ







And fly away from here

ここから飛び立つんだ


Anywhere, I don't care

どこに行ったって、俺は気にしない


We'll just fly away from here

俺達はここからただ飛んで行くんだ


Our hopes and dreams

俺達の希望と夢が


Are out there somewhere

何処かにきっとあるはずだから










Do you see a bluer sky now

キミの目の前には、青い空が見えるか?


You could have a better life now

キミにはもっと良い人生が送れたかもしれない


Open your eyes

目を開けてみな


No one here can ever stop us

ここに居る奴らは誰も俺達を止められない


They can try but we won't let them

奴らの好きにはさせないんだ


No way

絶対にな


Maybe you and I

キミと俺で


Could pack our bags

バッグに荷物を詰めて


And say goodbye

ここからサヨナラするんだ







And fly away from here

ここから飛び立つんだ


Our hopes and dreams

俺達の希望と夢が


Are out there somewhere

何処かにきっとあるはずだから


Fly away from here yeah

ここから飛び立つんだ


Anywhere, honey

何処かにな


I don't, I don't, I don't, I don't...

すべてを忘れて...


Yeah




We're just fly...

俺達はただ、飛ぶんだ...



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿