Translate

2019年1月12日土曜日

~Bed Of Roses~ Afrojack feat Stanaj










I see the fear in your eyes

キミの目に恐怖が見えるんだ


Can't find the feeling inside

何を考えているのか分からないよ


You can run, you can try, living on your own

キミは逃げることも挑戦することも、自分自身で決められるんだ


But I just can't ket your go

でも、僕はキミを放っておけないよ


And I think that you might have been

キミは居たんだと思う


In my heart all long

ずっと、僕の心の中に


And I know that if this is real

もしもそれが本当なら


Then how could it be wrong?

間違うことなんてないんじゃないかな?







Wanna make you my only

キミを僕だけのものにしたいんだ


Let me heal what's broken

傷を癒してあげるよ


Let your hair down softly

そっと髪を下ろして


In a bed of roses

バラのベッドの上でね


You don't have to be lonely

キミは独りになる必要なんてないんだ


Let me heal what's broken

傷を癒してあげるよ


Just lay your head on me

ただ、頭を僕の上に乗せて


In a bed of roses

バラのベッドの上でね










I'll be the fire inside

僕は内側で火を灯す


The one who's making you wild

キミを元気にしてあげるから


And I know you're afraid it'll never last

永遠に続かないことをキミは恐れてるんだ


'Cause it happens so fast

だって、物事は早く進むからね


And I think that you might have been

キミは居たんだと思う


In my heart all long

ずっと、僕の心の中に


And I know that if this is real

もしもそれが本当なら


Then how could it be wrong?

間違うことなんてないんじゃないかな?







Wanna make you my only

キミを僕だけのものにしたいんだ


Let me heal what's broken

傷を癒してあげるよ


Let your hair down softly

そっと髪を下ろして


In a bed of roses

バラのベッドの上でね


You don't have to be lonely

キミは独りになる必要なんてないんだ


Let me heal what's broken

傷を癒してあげるよ


Just lay your head on me

ただ、頭を僕の上に乗せて


In a bed of roses

バラのベッドの上でね










Wanna make you my only

キミを僕だけのものにしたいんだ


Let me heal what's broken

傷を癒してあげるから


Let your hair down softly

そっと髪を下ろして


In a bed of roses

バラのベットの上で


In a bed of roses

バラのベットの上で


In a bed of roses

バラのベットの上でね



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿