Translate

2019年1月23日水曜日

~Mr. Loverboy~ Little Mix











You can be my lover

あなたとなら恋人になれるの


I can be your love

あなたとなら愛を育めるわ


You can be my lover

あなたとなら恋人になれるし


I can be your love

あなたとなら愛を育めるの


You can be my lover

あなたとなら恋人になれるし


I can be your love

愛を育めるの


You can be my lover

あなたとなら










Loving you feels so right

あなたが運命の人みたい


From the way you kiss me

そのキスの仕方で


And how you hold me tight, no

その抱きしめ方でわかるの


And every day with you is a surprise

あなたと居ると、毎日がすごく新鮮で


You put a smile on my face

私を自然と笑顔にさせてくれる


Don't ever wanna have to say goodbye

サヨナラなんて言いたくないわ


I can't lie

私は嘘もつけない


Yeah, you had me at hello

そうよ、初対面の時からの一目惚れ


And it's something you should know, baby

あなたに気持ちを伝えたいの


Boy, you keep on blowing my mind

ねえ、私はあなたに夢中なの


Caught up in my emotions

私の気持ちを聞いて


You can be my Mr. loverboy

あなたは私の恋人になれる


The way you make me feel inside

一緒に居ると心地良いし


Come back over and over

忘れてた感覚を呼び戻すの



Won't you be my Mr. lover, Mr. loverboy?

私と、付き合ってくれないかな?







You can be my lover

あなたとなら恋人になれるの


I can be your love

あなたとなら愛を育めるわ


You can be my lover

あなたとなら恋人になれるし


I can be your love

あなたとなら愛を育めるの


You can be my lover

あなたとなら恋人になれるし


I can be your love

愛を育めるの


You can be my lover

あなたとなら










Start on something brand new

最高のカップルになるって


Got me second guessing

私に出来るのかな?


If it's really true

もしも、あなたが本気なら


Touching from cheek to cheek

頬に手を当てて


And my knees are shaking

膝が震えてるの


Got me feeling weak

だって、本当に夢みたいだから


I can't lie

嘘なんかついてないわ


Yeah, you had me at hello

そう、初めて見た時から一目惚れだったの


And it's something you should know, baby

そして、あなたに気持ちを伝えたいの


Boy, you keep on blowing my mind

ねえ、私はあなたに夢中なの


Caught up in my emotions

私の気持ちを聞いて


You can be my Mr. loverboy

あなたは私の恋人になれるの


The way you make me feel inside

一緒に居ると心地良くて


Come back over and over

ずっと忘れてた感覚を呼び起こすの


Won't you be my Mr. lover, Mr. loverboy?

私と、付き合ってくれないかな?










Won't won't you you be my loverboy

私の恋人になってくれない?


Won't won't you you be my loverboy

私の恋人になってくれない?


Hoping you'll be mine mine mine

なってくれると嬉しいけど


Hoping you'll be mine mine mine

なってくれると嬉しいけど


Just keep blowing my mind

私を離さないでね


Boy, you keep on blowing my mind

ねえ、あなたに夢中なの


Caught up in my emotions

私の気持ちを聞いて


You can be my Mr. loverboy

あなたは私の恋人になれるの


The way you make me feel inside

一緒に居ると心地良くて


Come back over and over

ずっと忘れてた感覚を呼び起こすの


Won't you be my Mr. lover, Mr. loverboy?

私と、付き合ってくれないかな?







You can be my lover

あなたとなら恋人になれるの


I can be your love

あなたとなら愛を育めるわ


You can be my lover

あなたとなら恋人になれるし


I can be your love

あなたとなら愛を育めるの


You can be my lover

あなたとなら恋人になれるし


I can be your love

愛を育めるの


You can be my lover

あなたとなら


You can be my lover

あなたとなら恋人になれるの


I can be your love

あなたとなら愛を育めるわ


You can be my lover

あなたとなら恋人になれるし


I can be your love

あなたとなら愛を育めるの


You can be my lover

あなたとなら恋人になれるし


I can be your love

愛を育めるの


You can be my lover

あなたとなら







You can be my Mr. loverboy

あなたなら、最高の彼氏になるわ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿