Translate

2019年1月5日土曜日

~The Show Must Go On~ Queen










Empty spaces, what are we living for?

区虚な空間の中で僕達は何のために生きてるんだろう?


Abandoned places, I guess we know the score, on and on

見捨てられた土地で、その傷が何なのかをみんな分かってるんだ、何度も同じ事の繰り返しなんだ


Does anybody know what we are looking for?

一体僕達は何のために生きてるのか、誰か教えてくれないかな?


Another hero, another mindless crime

またヒーローが生まれて、また心の無い犯罪が起きるんだ


Behind the curtain, in the pantomime

カーテンの向こう側で続けられるおとぎ芝居


Hold the line

後には引けないんだ


Does anybody want to take it anymore?

これ以上、求めてる奴なんているのかな?







The show must go on

ショーは続いて行くんだ


The show must go on, yeah

そう、ショーは終わらない


Inside my heart is breaking

心が壊れようとも


My makeup may be flaking

顔のメイクが剥がれ落ちても


But my smile, still stays on

でも、ステージの上では笑顔を保つんだ










Whatever happens, I'll leave it all to chance

何が起きようとも、すべてを運に委ねるんだ


Another heartache another flailed romance, on and on

心が砕かれて、恋に溺れて、そして何度でも繰り返すんだ


Does anybody know what we are living for?

僕達は何のために生きているのか誰か教えてくれないか?


I guess I'm learning

僕も学んでる途中なんだ


I must be warner now

もっと暖かい人間にならないと


I'll soon be turning, round the corner now

もうすぐ人生の折り返し地点に差し掛かるけど


Outside the dawn is breaking

外はもうすぐ夜が明けそうだけど


But inside in the dark I'm aching to be free

でも、僕はまだ自由になりたくて暗闇の中でもがいてるんだ







The show must go on

ショーは続いて行くんだ


The show must go on, yeah

そう、ショーは終わらない


Inside my heart is breaking

心が壊れようとも


My makeup may be flaking

顔のメイクが剥がれ落ちても


But my smile, still stays on

でも、ステージの上では笑顔を保つんだ










My soul is painted like the wings of butterflies

僕の魂は蝶の羽のように輝いて


Fairy tales of yesterday, grow but never die

過去のおとぎ話は今も語り継がれて忘れ去られることはないんだ


I can fly, my friends

僕は飛べるんだ、なあ友よ







The show must go on

ショーは続いて行くんだ


The show must go on, yeah

そう、ショーは終わらない


Inside my heart is breaking

心が壊れようとも


My makeup may be flaking

顔のメイクが剥がれ落ちても


But my smile, still stays on

でも、ステージの上では笑顔を保つんだ










I'll top the bill

僕はこの舞台の主役なんだ


I'll overkill

やりすぎなくらいやり遂げてやるのさ


I have to find the will to carry on

ショーを続けていける強い意志を持たないと


On with the show

この舞台の上では


Show must go on

ショーは続いてるんだよ


Show must go on

ショーは終わらないんだ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿