Translate

2019年1月10日木曜日

~Mountains~ LSD










Heck, yeah, I breathe you

そうさ、キミを吸い込むように


Darling, I see you

ねえ、キミが見えてる


I hope you see me too

僕のことも見えてるといいな


I want to know you

キミのことも知りたいんだ


Here ain't no rocky ground

この地面がどんなに悪路でも


Yeah, I put one million down

そう、一億ドルを諦めてでもキミと居たいんだ


When you walk, I kiss the ground

キミが歩くと僕は地面にキスをする


Hey, hey, I love you

ねえ、愛してるよ







So what we gotta lose? what we gotta move?

だから、失うものなんて何もないだろ?何を動かさなきゃいけないの?


I move mountains (sing)

僕は山も動かせる


I can see it though

僕には先が見えてるんだ


I can do it too

僕にも出来るよ


Like a prophet (sing, sing)

預言者の様に


So what we gotta lose? what we gotta move?

だから、失うものなんて何もないんだろ?僕達は何を動かさないといけないの?


I move mountains (sing)

僕は山でも動かせるんだ


I'd do anything for you

キミのためならなんでもするんだ


Anything to move

動かすためならなんでもね


Move mountains

山を動かすためならね


Sing it!

歌えよ!


Mountains, mountains

山を


Mountains, mountains

山をね


Mountains, mountains

山を


Mountains, mountains

山でも動かせるんだ










Lord, I am so blessed

神様、僕はこんなにも恵まれてるんだ


'Cause you come with interest

だって、あなたは自ら利子付きで来てくれる


Fill up mu pockets

僕のポケットを満たしてくれるんだ


I want to own you

あなたを私のものにしたいの







So what we gotta lose? what we gotta move?

だから、失うものなんて何もないだろ?何を動かさなきゃいけないの?


I move mountains (sing)

僕は山も動かせる


I can see it though

僕には先が見えてるんだ


I can do it too

僕にも出来るよ


Like a prophet (sing, sing)

預言者の様に


So what we gotta lose? what we gotta move?

だから、失うものなんて何もないんだろ?僕達は何を動かさないといけないの?


I move mountains (sing)

僕は山でも動かせるんだ


I'd do anything for you

キミのためならなんでもするんだ


Anything to move

動かすためならなんでもね


Move mountains

山を動かすためならね


Sing it!

歌えよ!


Mountains, mountains

山を


Mountains, mountains

山をね


Mountains, mountains

山を


Mountains, mountains

山でも動かせるんだ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿