Translate

2019年1月22日火曜日

~Addicted To Memory~ Zedd










We are, we are violent chemistry

私達、私達は危険な化学変化で


Love has taken us as far we cab reach

愛は届く範囲まで私達を連れて来たの


But I can't leave

でも、私は踏み出せない


We are, we are imagine ecstasy

私達は、私達は想像で有頂天になるの


Holding on to what we used to be

昔の私達にしがみついて


Addicted to a memory

思い出に依存するの


Holding on to what we used to be

昔の私達にしがみついて


Addicted to a memory

思い出に依存する


Oh, memory

そう、思い出に


We are, we are in love enemies

私達は、私達は愛で害を与える


We are sentimental slaves on broken knees

私達は歩けない感傷的な奴隷で


We're on empty

私達は空っぽなの


We were, we were one identity

私達は、私達は一つの自我を持ってたの


Now the trouble is remembering

今は思い出に出すもの難しいわ


Addicted to a memory

思い出に依存してるの



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿