Translate

2018年12月7日金曜日

~Stay~ Kygo feat Maty Noyes










Thought I could leave you cause I felt my heart numbing

心の感覚が消えている内なら、あなたから離れると思って


It hits so deep, I closed my eyes and I just took off running

とても深い場所まで落ちてから、目を閉じて走り出したの


I turned around and saw the look in your face

でも自分で後ろを振り返って、あなたの顔を見た時に


So I stayed, stayed

だから私は残ろうと思ったの







But I don't need you and you should know that, baby

でも、あなたが必要って訳ではないの


It'd take a miracle for you to really try and change me

奇跡が起こらない限り、あなたの側に居ても私は変わらないわ


And I felt sorry for the look on your face

そして、あなたの顔を見た時に気の毒に思ったの


So I stayed, stayed

だから残ろうと思ったの


So I stayed, stayed

だから、私は残ろうと思ったの


So I stayed, stayed

だから、残ろうと思ったのよ










You wanna leave her, don't wanna hurt nobody

あなたは彼女と別れる気もなくて、誰も傷つけたくないって思ってるけど


I don't believe a single word you say or that you're sorry

あなたが言うことは一言も信じられないし、思いも感じられないの


Why can't I say "No" to the look on your face?

なのに何で、あなたの顔を見ると”イヤ”って言えなくなるの?


I just stay, stay

だから私はただ残ることにしたの


So I stayed, stayed

だから、私は残ろうと思ったの


So I stayed, stayed

だから、残ろうと思ったのよ










You push me away, push me away

あなたは私を突き放すわ


But I always stay, I always stay, yeah

でも、私はいつもあなたから離れられないの


You push me away, push me away

あなたはまた私を突き放すけど


But I always stay, I always stay

でも、私はいつも私から離れられないの







You push me away, push me away

あなたは私を突き放すの


But I always stay, I always stay, yeah

でも、私はいつもあなたから離れられないの


You push me away, push me away

あなたはまた私を突き放すけど


But I always stay, I always stay, yeah

でも、私はいつも私から離れられないの










But will you? will you? will you?

あなたなら、あなたならどうする?







So I stayed, stayed

だから、私は残ろうと思ったの


So I stayed, stayed

だから、残ろうと思ったのよ










I stay, I stay

私は残るわ


Oh why, do I stay?

理由?そんなの自分でもわからないわ


So I stayed, stayed

でも、私は残ろうと思ったのよ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿