Translate

2019年11月29日金曜日

~Church~ Coldplay










What can I tell you?

キミに何を言えば良いのかな?


When I'm with you, I'm walking on air

キミといると心が浮き足立つんだ


Watching you sleeping there, yeah

眠ってるキミを見つめてる


But what can't I get through?

でも、乗り越えられないことなんてある?


And for everyone, everywhere

みんなにとって、どこにいても


You're answering every prayer

キミはどんな祈りにも答えてくれる


And when you're riding a wave

キミが波に乗ってる時


Oh, won't you ride that wave to me?

その波で僕のところまで来てくれないかな?


When you're setting your sail

航海の準備をしてる時に


Oh, can I be your seventh sea?

僕をキミの7番目の海にしてくれないか?


When you're riding a wave

波に乗ってる時


Oh, when you're riding a wave

波に乗ってる時に


'Cause when I'm hurt

だって、僕は傷ついてるから


Then I'll go to your church

だからキミの教会まで行くよ


'Cause when I'm hurt

だって、僕は傷ついてるんだ


Then I'll go to your church

だからキミの教会まで行くよ







When you're riding a wave

キミが波に乗ってる時


Oh, won't you ride that wave to me?

その波で僕のところまで来てくれないかな?


When you're riding wave

波に乗ってる時


I worship in your church, baby, always

キミの教会で礼拝をするさ、常に


I worship in your church, all the seven days

キミの教会で礼拝をするよ、毎日ね


I praise and praise

それが僕にとっての喜びなんだ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿