Translate

2019年11月1日金曜日

~Stone Cold~ Demi Lovato











Stone cold

冷たいわ


Stone cold

冷たいの


You see me standing

あなたには私が立ってるように見えても


But I'm dyin' in the floor

心は床に横たわってるの


Stone cold

冷たい


Stone cold

冷たいの


Maybe if I don't cry

多分、私がもう泣けないのは


I won't feel anymore

これ以上何も感じることができなくなったからね





Stone cold baby

とても冷たくて


God knows I try to feel

必死になってこういう風に捉えようと思ってることを誰も知らないの


Happy for you

よかったね


Know that I am

これが本心で


Even if I can't understand

いくら頭では理解できてなくても


I'll take the pain

辛さなら受け入れるから


Give me the truth

本当のことを知りたいの


Me and my heart

私と私の心は


We'll make it through

きっと真実を受け入れるだろうから


If happy is her

もしも彼女があなたにとっての「幸せ」なら


I'm happy for you

私は心から嬉しく思うわ










Stone cold

冷たい


Stone cold

冷たいの


You're dancing with her

あなたが彼女と踊ってる間


While I'm staring at my phone

あなたからの連絡を私は待ってる


Stone cold

冷たい


Stone cold

冷たいの


I was your amber, but now

私はあなたの宝石だったみたいだけど、でも今は


She's your shade of gold

彼女の方がきっと輝いてたのね







Stone cold baby

とても冷たくて


God knows I try to feel

必死になってこういう風に捉えようと思ってることを誰も知らないの


Happy for you

よかったね


Know that I am

これは本心で


Even if I can't understand

いくら頭では理解できてなくても


I'll take the pain

辛さなら受け入れるから


Give me the truth

本当のことを知りたいの


Me and my heart

私と私の心は


We'll make it through

きっと真実を受け入れるだろうから


If happy is her

もしも彼女があなたにとっての「幸せ」なら


I'm happy for you

私は心から嬉しく思うわ










Don't wanna be stone cold

こんな風になりたいわけじゃない、って


I wish I could mean this

あなたに伝えられたらいいんだけど


But here's my good-bye

でも、この曲に「さよなら」って込めるわね


Happy for you

よかったね


Know that I am

これは本心で


Even if I can't understand

いくら頭では理解できてなくても


If happy is her

もしも彼女があなたにとっての「幸せ」なら


I'm happy for you

私は心から嬉しく思うわ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿