Translate

2019年11月2日土曜日

~I Feel Love~ Sam Smith










Ooh




It's so good, it's so good

とてもいいよ


It's so good, it's so good

とてもいいんだ


It's so good

これはね


Ooh




Heaven knows, heaven knows

天国知ってるんだ


Heaven knows, heaven knows

天国知ってる


Heaven knows

天国は知ってるんだ


Ooh




I feel love, I feel love

愛を感じる


I feel love, I feel love

僕は、愛を感じるんだ







I feel love

愛を感じる


I feel love

愛を感じるんだ


I feel love

愛を感じるよ










Ooh fallin', fallin' free

自由に落ちていく、自由に落ちていくんだ


Fallin' free, fallin' free

自由に


Fallin' free

自由に



Ooh




You and me, you and me

キミと僕は


You and me, you and me

キミを僕は


You and me

キミと僕は、キミと僕は


Ooh




I feel love, I feel love

愛を感じる


I feel love, I feel love

僕は、愛を感じるんだ







I feel love

愛を感じる


I feel love

愛を感じるんだ


I feel love

愛を感じるよ




Thank you for watching♪Have a for watching♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿