Translate

2019年11月24日日曜日

~Lose You To Love Me~ Selena Gomez










You promised the world and I fell for it

あなたは出来もしない約束をして、それを私は信じたの


I put you first and you adored it

あなたを最優先してきたし、あなたも喜んでたから


Set fires to my forest

私の森に火をつけて


And you let it burn

あなたが燃やすの


Sang off-key in my chorus

私の曲でもすっかり音程を外して


'Cause it wasn't yours

だって、あなたの曲じゃないものね


I saw the sings and I ignored it

私は気付いてたけど、あえて無視したの


Rose-colored glasses all distorted

すべてが薔薇色に見えるメガネのせいで、何もかもが歪んだのよ


Set fire to my purpose

私の人生の目的にも火をつけて


And I let it burn

燃やしてしまったわ


You got off on the hurtin'

傷ついても、あなたはそこから逃げてしまった


When it wasn't yours, yeah

だって、あなたの痛みじゃないから


We'd always go into it blindly

私は常に向こう見ずだった


I needed to lose you to find me

自分を見つけるために、あなたを失う必要があったの


This dancing was killing me softly

このダンスはゆっくりと私を殺して


I needed to hate you to love me, yeah

自分自身を愛すためにあなたを憎む必要があったの







To love, love, yeah

愛するために


To love, love, yeah

愛するためにね


To love, yeah

愛すために


I needed to lose you to love me, yeah

自分を愛すために、あなたを失う必要があったの


To love, love, yeah

愛するために


To love, love, yeah

愛するためにね


To love, yeah

愛すために


I needed to lose you to love me

自分を愛すために、あなたを失う必要があったの










I gave my all and they all know it

私は全てを捧げた、みんながわかってること


Then you tore me down and now it's showing

なのにあなたは私を引き裂いた、明らかにね


In two months, you replaced us

2ヶ月のうちに、あなたは新しい相手を見つけて


Like it was easy

いとも簡単にね


Made me think I deserved it

こうなったのは私のせいだって思わせられたわ


In the thick of healing, yeah

立ち直ろうと必死だったのに


We'd always go into it blindly

私は常に向こう見ずだった


I needed to lose you to find me

自分を見つけるために、あなたを失う必要があったの


This dancing was killing me softly

このダンスはゆっくりと私を殺して


I needed to hate you to love me, yeah

自分自身を愛すためにあなたを憎む必要があったの







To love, love, yeah

愛するために


To love, love, yeah

愛するためにね


To love, yeah

愛すために


I needed to lose you to love me, yeah

自分を愛すために、あなたを失う必要があったの


To love, love, yeah

愛するために


To love, love, yeah

愛するためにね


To love, yeah

愛すために


I needed to lose you to love me

自分を愛すために、あなたを失う必要があったの










You promised the world and I fell for it

あなたは出来もしない約束をして、それを私は信じたの


I put you first and you adored it

あなたを最優先してきたし、あなたも喜んでたから


Set fires to my forest

私の森に火をつけて


And you let it burn

あなたが燃やすの


Sang off-key in my chorus

私の曲でもすっかり音程を外して







To love, love, yeah

愛するために


To love, love, yeah

愛するためにね


To love, yeah

愛すために


I needed to lose you to love me, yeah

自分を愛すために、あなたを失う必要があったの


To love, love, yeah

愛するために


To love, love, yeah

愛するためにね


To love, yeah

愛すために


I needed to lose you to love me

自分を愛すために、あなたを失う必要があったの


To love, love, yeah

愛するために


To love, love, yeah

愛するためにね


To love, yeah

愛すために






And now the chapter is closed and done

今、この物語は幕を閉じて全てが終わった


To love, love, yeah

愛するために


To love, love, yeah

愛するためにね


To love, yeah

愛すために


And now it's goodbye, it's goodbye for us

もうさよならを言うの、私達に「さよなら」をね



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿