Translate

2019年11月12日火曜日

~Dark Places~ Beck










Time moves on and on and love, it goes

時はどんどん進んで、愛もそうさ


Now she's gone and all I see are shadows

彼女はいなくなって、僕に見えるのは影ばっかり


It's two in the morning

午前2時


I'm lost in the moment

僕はこの瞬間に我を忘れて


It's two in the morning

午前2時


I'm lost in the moment

この瞬間に我を忘れて


Some days I go dark places on my own

勝手に暗い場所へ行ってしまう日もある


Some days I go dark places in my soul

自分の魂が暗闇へ行ってしまう日もあるんだ


Come and see me

会いにきてよ


Do you need me?

キミに僕は必要なの?


Hiding deeply

深く身を潜めて


In the feeling

思いに浸ってる僕なんて


Been so lonely

あまりに孤独で


So unholy

とても不浄さ


Make me feel free

解放感を味わせて欲しいんだ


Come and let me down slow

こっちに来て、僕をゆっくり落ち着かせてよ


There's a place in this world

この世界にはキミと僕の場所がある


For you and I, you and I, you and I

キミと僕の


Hold your head up, golden girl

頭を上げて、煌めいてる子よ


It's you and I, you and I

キミがいて、僕がいる


Until the day we die

2人が死ぬその日まで


On and on and on and on and on

ずっとずっと、このまま


On and on and on and on and on

ずっとこのままで


It's you and I, you and I

キミと僕は


On and on and on and on and on

ずっとずっと、このまま


On and on and on and on and on

ずっとこのままで


It's you and I, you and I

キミと僕は



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿