Translate

2019年11月27日水曜日

~Intro~ Grace Vanderwaal










I just bought some new Gucci shoes

新しいグッチの靴を買ったの


Wasted my college funds just to look cute

可愛くなるために、学校に行くための資金を使って


Forty minutes to look like I did it in two

2分でやったように見せるために40分かけて


Maybe I am vain, so are you

多分、私は自惚れてるの、あなたも一緒だけど


Hey

ねえ


And I want it for free

タダで欲しいわ


Yeah, I wish that I was free

そうね、私は自由になりたいの


I wonder if anybody sees what I see

他の人も私と同じ視点かな


And na-na-na-na-lee




Why do I care? why do I? well, I don't know

なんで気にしてしまうのかな?自分ではわからない


Why do I care? why do I care? why do I?

なんで気にするんだろう?わからないわ


Why do I care? why do I? well, I don't know

なんで気にしてしまうのかな?自分ではわからない


Why do I care? why do I care? why do I?

なんで気にするんだろう?わからないわ


Why do I care? why do I? well, I don't know

なんで気にしてしまうのかな?自分ではわからないのよ











So I got a new wig, got some new clothes

新しいウィッグを手に入れたの、新しい服もね


Then made some new friends that I don't even know

そして、自分でもよくわかってない新しい友達も作って


And I got a new wig, got some new clothes

新しいウィッグを手に入れたの、新しい服も


I learned a new dance, got a new nose

新しいダンスも覚えて、鼻も新しくして


And I don't even care, I don't even care

気にしないの、私は


No, I don't even

いや、気にしないのよ


I don't even care, I don't even

もう気にしないの


No, no, no, no

違うのよ


And I don't even care

気にしないの


And I don't even care

気にしないの


And I don't even

私は


I don't even

私は気にしないのよ




Thank you for watching♪ Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿