Translate

2019年11月21日木曜日

~Flames~ R3HAB feat ZAYN










Well, well, you better run from me

そうさ、俺からは逃げたほうがいい


You better hit the road

出発したほうがいいんだ


You better up and leave

去って行きな


Don't get too close

近づきすぎるな


'Cause I'm a rolling stone

だって、俺は止まることを知らないから


And I keep rolling on

進み続けるんだ


You better run from me

俺からは逃げた方がいいぜ


Before I take your soul

キミの魂を奪う前に


If I go, let me go

もしも俺が進むって決めたら、行かせてくれ


Don't you follow me, let me go

ついてこないでくれよ


I will let you down, let me go

キミを苦しめてしまうから、行かせてくれ


Even if your heart can't take it

受け入れられないとしても


Light me up in flames

炎の中で俺に火をつけてくれ


Light me up, ayy

俺に点火してくれ







(Oh) light me up

俺に火をつけてくれ


(Oh) light me up

俺に火をつけてくれ


(Oh) light me up

俺に火をつけてくれ


(Oh) 












You better run from me

俺からは逃げた方がいい


You better say goodbye

さよならを言うんだ


And even if I plead

もしも、俺がお願いしても


Don't waste your time

自分の時間を無駄にするなよ


'Cause I'm a broken home

だって、俺の家庭はかけてるから


You're better off alone

キミは1人になった方がいいんだ


You better run from me

俺からは逃げた方がいいぜ


Before I take your soul

キミの魂を奪う前に


If I go, let me go

もしも俺が進むって決めたら、行かせてくれ


Don't you follow me, let me go

ついてこないでくれよ


I will let you down, let me go

キミを苦しめてしまうから、行かせてくれ


Even if your heart can't take it

受け入れられないとしても


Light me up in flames

炎の中で俺に火をつけてくれ


Light me up, ayy

俺に点火してくれ







(Oh) light me up

俺に火をつけてくれ


(Oh) light me up

俺に火をつけてくれ


(Oh) light me up

俺に火をつけてくれ


(Oh) light me up in flames

炎の中で点火してくれ


(Oh) light me up

俺に火をつけてくれ


(Oh) light me up

俺に火をつけてくれ


(Oh) light me up

俺に火をつけてくれ


(Oh) light me up in flames

炎の中で点火してくれ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿