Translate

2019年11月23日土曜日

~Let It Go~ Idina Menzel










The snow glows white on the mountain tonight

今夜は山の上の雪が輝いて見えるわ


Not a footprint to be seen

足跡は1つもなくて


A kingdom of isolation

孤独の王国


And it looks like I'm the queen

私はその女王とみたいね


The wind is howling like this swirling storm inside

私の中の嵐のように、風が吹き荒れる


Couldn't keep it in, heaven knows I tried

もう抑えきれない、神様は私が努力したってわかってくれるよね?


Don't let them in, don't let them see

誰も仲間にしてはいけないの、誰にも見せたらいけないわ


Be the good girl you always have to be

ずっと良い子でいなきゃいけない


Control, don't feel, don't let them know

隠して、何も感じない、知られてはいけない


Well, now they know

でも、もう知られてしまったの







Let it go, let it go

解き放とう、自由になろう


Can't hold it back anymore

これ以上抑えることはできない


Let it go, let it go

解き放とう、自由になろう


Turn away and slam the door

振り切ってドアを思い切り閉めよう


I don't care

どうでも良いわ


What they're going to say

人の言うことなんて


Let the storm rage on

嵐が吹き荒れれば良いわ


The cold never bothered me anyway

寒さはいずれにしても私を苦しませないんだから










It's funny how some distance

面白いね、距離をおけば


Makes everything seem small

全てが小さく見える


And the fears that once controlled me

私が苦しめた恐怖も


Can't get to me at all

今は何も感じない


It's time to see what I can do

さあ、私がどれくらいできるのか見てみよう


To test the limits and break though

限界を越えて、飛躍する時


No right, no wrong, no rules for me

何が正しいとか、何が間違いとか、ルールは私には関係なくて


I'm free

私は自由なの







Let it go, let it go

解き放とう、自由になろう


I am one with the wind and sky

私は風と空と一緒で


Let it go, let it go

解き放とう、自由になろう


You'll never see me cry

もう泣かないから


Here I stand

ここに立って


And here I'll stay

ここにいるの


Let the storm rage on

嵐よ、吹き荒れたらいい


My power flurries through the air into the ground

私のパワー地上から地面から伝わっていく


My soul is spiraling in frozen fractals all around

私の魂は幾何学模様の氷の中を貫いていく


And one thought crystallized like an icy blast

思いは雪の嵐が吹いたように結晶になって、私はもう戻らないの


I'm never going back, the past is in the past

過去は過ぎていった







Let it go, let it go

解き放とう、自由になろう


And I'll rise like the break of dawn

私は夜が空けるように登ってく


Let it go, let it go

解き放とう、自由になろう


That perfect girl is gone

あの完璧な少女は消えてしまったの


Here I stand

ここに立って


And here I'll stay

ここにいるの


Let the storm rage on

嵐よ、吹き荒れたらいい


The cold never bothered me anyway

寒さはいずれにしても私を苦しませないんだから



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿