Translate

2020年4月17日金曜日

~Jesus Christ 2005 God Bless America~ The 1975










I'm in love with Jesus Christ

僕は神様を愛してるよ


He's so nice

彼は良い人さ


I'm in love, I'll say it twice

愛してるって、2回言う


I'm in love (I'm in love)

愛してる


I'm in love, but I'm feeling now

愛してるんだ、気分は落ちてるけど


For I am just a footprint in the snow

だって、僕は雪に現れただけの足跡だから


I'm in love with a boy I know

僕は少年に恋してるんだ


But that's a feeling I can never show

でも、そんな感情は表に出さない







Fortunately I believe, lucky me

幸運にも僕は信者なんだ


I'm searching for planes in the sea, and that's irony

海に沈む飛行機を探してるんだ、皮肉だよね


Soil just needs water to be, and a seed

大地は水と種があって成り立つ


So if we turn into a tree, can I be the leaves?

だからもしも僕達が木になるなら、僕は葉っぱになれるかな?










(Ooh, ooh)




I'm in love with the girl next door

私は隣の女の子に恋してるの


Her name's Claire

名前はクレア


Nice when she comes 'round to call

彼女が呼びに来てくれると嬉しい


Then masturbate the second she's not there

そして、自慰をして気づけば彼女はもういないの







Fortunately I believe, lucky me

幸運にも僕は信者なんだ


Searching for planes in the sea, and that's irony

海に沈む飛行機を探してるんだ、皮肉にも


Soil just needs water to be, and a seed

大地は水と種があって成り立つ


So if we turn into a tree, can I be the leaves?

だからもしも僕達が木になるなら、僕は葉っぱになれるかな?


(Ooh, ooh)





Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿