Translate

2020年4月15日水曜日

~Until I Bleed Out~ The Weeknd










I can't move, I'm so paralyzed

動けないよ、麻痺して


I'm so paralyzed

麻痺してるんだ


I can't explain why I'm terrified

なんで怯えてるのか説明できないけど


I'm so terrified

怖いんだ


Well, I don't wanna touch the sky no more

そう、もう空に届くほどハイになりたくはないんだよ


I just wanna feel the ground when I'm coming down

僕はただ、しっかり地に足をつけたい


It's been way too long

長くやりすぎたんだ


And I don't even wanna get high no more

もう、ハイになりたくないんだ


I just want it out of my like

そんなものはもういらない


Out of my life, out

僕の人生から消えて欲しいよ







I wanna cut you outta my dreams

キミを僕の夢から消したい


'Til I'm bleeding out

僕の血がなくなるまで


'Til I'm bleeding

血がなくなるまで


I wanna cut you outta my mind

キミを僕の考えから消したいよ


'Til I'm bleeding out

僕の血がなくなるまで


'Til I'm bleeding

血がなくなるまで


I wanna cut you outta my dreams

キミを僕の夢から消したい


Whoa, I'm bleeding out

僕の血がなくまるまで


Girl, I'm bleeding

ねえ、僕の血が


I wanna cut you outta my mind

キミを僕の考えから消したいよ


'Cause I'm bleeding out

だって、僕は血を流してるんだ


Oh, I'm bleeding

僕は


Girl, I'm bleeding

血を流してるんだ










I keep telling myself I don't need it

もういらないってずっと自分に言い聞かせて


I keep telling myself I don't need it anymore

もういらないって、ずっと


I keep telling myself I don't need it anymore

自分に言い聞かせてるんだ


Need it anymore

もう、いらないんだ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿