Translate

2020年4月5日日曜日

~Sugar Youth~ Green Day










What are the symptoms of our happiness and Civil War?

幸福と市民戦争で起こる感情って何かな?


Mano y mano in the stereo without cure

一対一で向き合うんだ、治療法もなくて


I've got a fever, a non-believer, and it's killing me

僕は熱があるし何も信じてない、おかげで僕は苦しいよ


Like a high school loser that will never ever, ever, ever fuck the prom queen

ハイスクールでの負け犬はプロムクイーンと一生寝れないさ







I got the shakes and I'm on fire

でも僕の中では炎が燃えてる


I got a feeling and it's dangerous

危険な感情を抱いてる


I'm gonna dance to something wild

野蛮な何かに向かって踊るんだ


I got a feeling and I need a rush

僕を急かしてくれよ


All hell is breaking loose and Heaven only knows

地獄は解放されて答えは神様だけが知るんだ


I don't wanna be a Romeo

僕はロミオになりたくないよ


I don't wanna be a Romeo

僕はロミオになりたくないよ


I don't wanna be a Romeo, no

僕はロミオになりたくないんだ










I'm hearing voices up inside my head

頭の中で声がするんだ


(Oh, what you thinkin'?)

(何を考えてる?)


I need a sugar fix, it's making me sick

気分が悪くなる甘いものが欲しい


(Oh, what you drinkin'?)

(何を飲んでる?)


I wanna drink all the poison in the water

水の中の毒を飲み干して


I wanna choke like a dog that's on a collar

首輪をした犬みたいに窒息したいんだ


I am the child of coyote and bandito

コヨーテとバンディードの子供


I'm drinking whiskey by the river doing yeyo

川からウィスキーを飲んでるんだ







I got the shakes and I'm on fire

でも僕の中では炎が燃えてる


I got a feeling and it's dangerous

危険な感情を抱いてる


I'm gonna dance to something wild

野蛮な何かに向かって踊るんだ


I got a feeling and I need a rush

僕を急かしてくれよ


All hell is breaking loose and Heaven only knows

地獄は解放されて答えは神様だけが知るんだ


I don't wanna be a Romeo

僕はロミオになりたくないよ


I don't wanna be a Romeo

僕はロミオになりたくないよ


I don't wanna be a Romeo, no

僕はロミオになりたくないんだ





Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿