Translate

2020年4月12日日曜日

~Let Me Down~ Oliver Tree










Please don't let me down

お願いだ、僕を落ち込ませないでくれ


Please don't let me down

お願いだよ、僕を落ち込ませないで


You better come around

来てくれよな








You save yourself

キミは自分のことを守って


I'll save myself this time around

今度こそ僕は自分のことを守る


You save yourself

キミは自分のことを守れ


I'll save you too next time around

次こそキミのことも守るよ


I'm not around, I haven't been here for a while

僕はいないんだ、ここにはしばらく来てないんだよ


You know I'll never be back now

僕がもう戻らないってわかるだろ?







Please don't let me down

お願いだ、僕を落ち込ませないでくれ


Please don't let me down

お願いだよ、僕を落ち込ませないで


You better come around

来てくれよな










I won't come around

僕は行かないよ


It's the same old shit, I'm getting sick of it

昔のままさ、もう飽きたんだ


It's still the same old shit, stop putting up with it

ずっと昔のままさ、我慢するのは止めて


Somehow I've seen, you're someone else

なぜかキミが別の人に見えたんだ


Somehow I've seen, you turned into someone else

なぜかキミが別の人に変わっていくのが見えたんだ








Please don't let me down

お願いだ、僕を落ち込ませないでくれ


Please don't let me down

お願いだよ、僕を落ち込ませないで


You better come around

来てくれよな


I won't come around

僕は行かないよ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿