Translate

2021年8月4日水曜日

~All I Want Is To Be With You~ John Mayer

 


I can fake it and pretend

嘘もつけるし、演技だってできるんだ


I don't wanna see your face again

キミの顔を2度と見たくないんだ


And I can find me someone new

新しい人にも出会えるし


But all I want is to be with you

でも、僕がしたいことはただ


I can learn how to let you go

キミと一緒にいること


And carry on with the one man show

キミを忘れることにも慣れて


I'll fade away into the blue

このままワンマンショーを続けても


But all I want is to be with you

憂鬱の中へ消えることも出来るんだ


All I want is to be with you

でも僕がしたいことはキミと一緒にいることだけ




I'll get dressed and hit the town tonight

今夜はおしゃれして街へ行くんだ


Meet some faces under neon lights

ネオンの下で仲間に会って


I dance alone with deja-vu

デジャヴの中で、独りぼっちで踊るんだ


But all I want is to be with you

でも、僕がしたいことはただ


All I want is to be with you

キミと一緒にいること


They said I'd hurt you, said I'd run

彼らは僕がキミを傷つけるって言ってたんだ、僕が逃げるって


Just like I always do with everyone

僕が誰と付き合っても、いつもそうしてたみたいに


But you were different I was true

でもキミは違ったんだ、僕は誠実だった


And all I want is to be with you

僕がしたいことは


All I want is to be with you

キミと一緒にいることだけ


All I want is to be with you

キミと一緒にいることだけなんだ




All I want is

僕のしたいことは




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿