Translate

2021年8月20日金曜日

~Mum~ Luke Hemmings

 


Mum, I'm sorry I stopped calling

ママ、電話しなくてゴメンね


Don't know what the hell I was caught in

地獄に捕まってたんだ


Can't stop dreaming of chandeliers

成功を夢見ることを止められないんだ


And your voice is all I hear

そして、僕に聞こえるのはキミの声だけ




I'm so heavy

僕の身体はとても重いんだ


Jump into my ocean

自分の海へジャンプして


Can't you see me sinking?

僕が沈んでいってるのが見えないの?


Love the fear of falling

落ちてく恐怖が好きなんだ


Don't you know I'm too young?

僕が若すぎるのが分からないの?


Can't you hear me calling you?

キミを呼んでるのが聞こえないの?


Nothing hurts me now

もう、僕を傷つけるものは何もないんだ




Mum, I'm sorry, I'm still falling

ママ、僕はまだ落ち続けてる、ゴメンね


I'll be home December morning

12月の朝には実家に帰るから


I keep these dreams like souvenirs

この夢達を自分への手土産として


Always ringing in my ears

常にこの耳に鳴り響かせるんだ




Yeah, it's in my head

そう、この音が僕の頭の中にあって


And I'm shutting it out

僕はその音が聞こえないようにして


Can you hear?

キミには聞こえる?


Can you hear me?

僕の声が


All the things I did

僕のした事全て


Just drown it out

ただ、かき消されて


Just drown it out

ただ、かき消されるんだ




I'm so heavy

僕の身体はとても重いんだ


Jump into my ocean

自分の海へジャンプして


Can't you see me sinking?

僕が沈んでいってるのが見えないの?


Love the fear of falling

落ちてく恐怖が好きなんだ


Don't you know I'm too young?

僕が若すぎるのが分からないの?


Can't you hear me calling you?

キミを呼んでるのが聞こえないの?


Nothing hurts me now

もう、僕を傷つけるものは何もないんだ




Trying to find the way it was

前にはあった道を探そうとして


Trying to find the way

道を探そうと


Trying to find the way it was

前見た道を探そうとしてるんだ


I see you in everything

全てにキミが浮かぶよ


Trying to find the way it was

前にはあった道を探そうとして


Trying to find the way

道を探そうと


Trying to find the way it was

前見た道を探そうとしてるんだ


I see you in everything

全てにキミが浮かぶよ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿