Translate

2021年8月12日木曜日

~Press Play~ Cookiee kawaii

 


New player online

新しいプレイヤーはオンライン


Do you wanna try and play my game

私のゲーム試したくない?遊んでみない?


Hey, hey press play

ねえ、私のゲームを


Do you wanna try and play my game

私のゲームを遊んでみない?


Everyone in the games can your see the face

あなたの顔を見れるの


But I know know you play these silly games

でも、知ってるわ、あなたはそんなくだらないゲームで遊んでて


So, just press play

だから、スタートボタンを押してよ


Gamer girl on my mind

私の心にいるゲーマーの女の子が


Think about you all the time

どんな時もあなたをことを考えてる


Are you online, are you online

あなたはオンラインなの?




Hey, hey press play

ねえ、スタートを押して


Do you wanna try and play my game

私のゲームを試してみない?遊んでみない?


Do you wanna try and play my game

私のゲームを


Hey, hey press play

スタートを押してよ


Do you wanna try and play my game

私のゲームを試してみない?遊んでみない?


Hey, hey press play

ねえ、スタートボタンを押してよ




Do you wanna try and play my game

私のゲームを遊んでみない?


Everyone in the games can your see the face

あなたの顔を見れるの


But I know know you play these silly games

でも、知ってるわ、あなたはそんなくだらないゲームで遊んでて


So, just press play

だから、スタートボタンを押してよ


Gamer girl on my mind

私の心にいるゲーマーの女の子が


Think about you all the time

どんな時もあなたをことを考えてる


Are you online, are you online

あなたはオンラインなの?


Hey, hey press play, hey, hey press play

スタートを押して


Hey, hey press play

スタートを押してよ


Do you wanna try and play my game

私のゲームを試してみない?遊んでみない?


Hey, hey press play

ねえ、スタートボタンを押してよ


Do you wanna try and play my game

私のゲームを遊んでみない?


Hey, hey press play

ねえ、スタートボタンを押してよ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿