Translate

2021年8月27日金曜日

~Blue Eyes~ Elton John

 


Blue eyes

青い瞳


Baby's got blue eyes

彼女の瞳は青いんだ


Like a deep blue sea

深海のように


On a blue blue day

青空のように


Blue eyes

青い瞳


Baby's got blue eyes

彼女は青い瞳を持ってる


When the morning comes

朝が来たら


I'll be far away

僕は遠くにいるんだろうね


And I say

そして、言うんだ


Blue eyes

青い瞳


Holding back the tears

涙を堪えて


Holding back the pain

痛みを堪えて


Baby's got blue eyes

彼女は青い瞳を持ってる


And she's alone again

そして彼女はまた独りぼっちになって


Blue eyes

青い瞳


Baby's got blue eyes

彼女の瞳は青くて


Like a clear blue sky

晴々の空のように


Watching over me

僕のことを見てるんだ


Blue eyes

青い瞳


I love blue eyes

青い瞳が好きなんだ


When I'm by her side

彼女の側にいる時


Where I long to be

僕がずっといたかった場所が


I will see

僕には見えるだろうね


Blue eyes laughing in the sun

太陽の下で笑ってる青い瞳


Laughing in the rain

雨の中でも笑ってて


Baby's got blue eyes

彼女の瞳は青くて


And I am home, and I am home again

そして僕は家に着いたんだ、また戻ってきたんだ


Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿