Translate

2021年8月25日水曜日

~More~ Low

 


I gave more then what I should have lost

失うはずだった気力を多く与えてしまったの


I paid more than what if would have cost

私は、その必要とされてきた犠牲よりももっと払ってしまったの


You have some of what I could have had

あなたは私が持ってたものを持ってるのね


I want all of what I didn't have 

私が持ってなかったもの全てが欲しいの


La la la





I learned more than what they ever taught they thought I could never pull it off

彼らが教えた以上に私はもっと学べたの、私は絶対に成功しないって思われてたのに


I saw more than what I ever sought

私は自分の望んだ以上に見てしまった


I should have asked for more than what I got

もらった以上にもっと、求めるべきだったわ


La la la



La la la



La la la



La la la



La la la



La la la



La la la



La la la



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿