Translate

2021年8月8日日曜日

~Coastline~ Mehro

 


You don't gotta run from me

僕から逃げる必要はないよ


You've got nothing left to hide

隠すものは何もなくて


More than perfect, you're unique

100パーセントよりも、キミはユニークなんだ


You were born to be bold in this life

キミはこの人生で大胆になるために生まれたんだ


Look out over to the west

西を見渡して


To the shimmering lights on the coastline

海岸線の煌めく光へ




Don't know how we're gonna get there

どうやってそこに辿り着くのかわかんないけど


But the destination's in our eyes

でも、目的地は僕達の目の中なんだ




You don't have to be afraid

怖がる必要はない


You've been worried for a long time

キミは長い間心配してきて


Fear means nothing's going to change

恐れは何も変わらないことを意味して


And I can't stay here for a life time

そして、僕はここに一生いることは出来ないんだ


Look out over to the west

西を見渡して


To the shimmering lights on the coastline

海岸線の煌めく光へ




Don't know how we're gonna get there

どうやってそこに辿り着くのかわかんないけど


But the destination's in our eyes

でも、目的地は僕達の目の中なんだ


The destination's in our eyes

目的地は僕達の目の中なんだよ


You don't gotta run from me

僕から逃げる必要はないよ


You've got nothing left to hide

隠すものは何もなくて


More than perfect, you're unique

100パーセントよりも、キミはユニークなんだ


The destination's in our eyes

目的地は僕達の目の中なんだよ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿