Translate

2021年8月29日日曜日

~Lately~ Porches

 


My vibe has been pretty fucking

僕の鼓動は最高さ


Crazy, crazy, crazy, crazy

狂わしいほどに


Lately, lately, lately, lately

最近ずっと


Baby, baby, who's the baby?

ベイビー、キミのベイビーって誰なの?


Baby, baby, if you want to run away from me

ベイビー、もしも僕と駆け落ちしたいって思ってるなら


I wouldn't blame you

僕は責めないさ


If I could I probably would do the same

もしも僕だったら同じことしてるだろう


I can relate to you

キミの気持ちもわかるさ




Baby, baby, baby, baby

ベイビー


Lately, lately, lately, lately

最近ね


Baby, baby, baby, baby

ベイビー


Lately, lately, lately, lately

最近ずっとさ




Your love makes me wild

キミの愛が僕を狂わせるんだ


But I am

でも、僕は


Lazy, lazy, lazy, lazy

サボりがちなんだ


Lately, lately, lately, lately

最近ずっとね


Baby, baby, who's the baby?

ベイビー、キミのベイビーって誰なの?


Baby, baby, if you want to run away from me

ベイビー、もしもキミと駆け落ちしたいって思うのなら


I wouldn't blame me

自分を責めないで


If you could I probably would do the same

もしもキミだったら同じことしてるだろうね


You can relate to you

ミの気持ちもわかるさ




Baby, baby, baby, baby

ベイビー


Lately, lately, lately, lately

最近ね


Baby, baby, baby, baby

ベイビー


Lately, lately, lately, lately

最近ずっとさ




Tony, Tony Soprano

トニー・ソプラノ


I'm making me heard

僕の意見を聞いて


I eat my dinner

夕食を食べて


I eat my dessert

デザートを食べて


I wanna know what you think it's worth

キミが考えてることは、やる価値があるのかってこと


Lately, lately, lately, lately

最近


Crying out, how's everybody holding up out there?

最近、みんなも辛い思いをしてるんだよ


I miss you so much, I could

キミが恋しいんだ


Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿