Translate

2021年8月22日日曜日

~Fear Inoculum~ Tool

 


Immunity, long overdue

免疫と期限の超過


Contagion, I exhale you

感染、僕はキミを吐き出して


Naive, I opened up to you

ナイーブで、僕はキミに心を開いたんだ


Venom in mania

熱狂の中に憎悪


Now, contagion, I exhale you

今感染し、僕はキミを吐き出すんだ


The deceiver says, he says

詐欺師は言うんだ


You belong to me

「キミは僕のもの


You don't wanna breathe the light of the others

他人の光は吸いたくないんだ」


Fear the light, fear the breath

光を恐れて、息を恐れる


Fear the others for eternity

他人を永遠に恐れる


But I hear them now, inhale the clarity

でも今は、清澄を吸い込むのが聞こえるんだ


Hear the venom, the venom in

憎悪が入るのが聞こえるよ


What you say inoculated

キミの言う接種したものも


Bless this immunity

祝福した前


Bless this immunity

この免疫を


Bless this immunity

祝福するんだ




Exhale, expel

外へ吐き出すんだ


Recast my tale

私の物語を作り直して


Weave my allegorical elegy

万話の哀歌を編み出す


Enumerate all that I'm to do

することは列挙


Calculating steps away from you

少しだけ離れて計算して


My own mitosis

僕自身の有糸分裂


Growing through delusion from mania

熱狂の妄想をして成長するんだ


Exhale, expel

外へ吐き出すんだ


Recast my tale

私の物語を作り直して


Weave my allegorical elegy

万話の哀歌を編み出す


Forfeit all control

コントロールを失う


You poison, you spectacle

キミは毒で、キミは見せ物


Exorcise the spectacle

見せ物は追い払うんだ


Exorcise the malady

病気を追い出せ


Exorcise the disparate

異種は追い払え


Poison for eternity

永遠の毒


Purge me and evacuate

僕を粛清して


The venom and the fear that binds me

僕を縛る毒と恐怖から逃げるんだ


Unveil now, lift away

今こそ解き明かせ


I see you runnin'

キミが逃げるのが見えるよ


Deceiver chased away

詐欺師は追い払われたんだ


A long time comin'

長い間だったけど、叶ったんだ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿