Translate

2019年5月4日土曜日

~ 8 ~ Billie Eilish










Wait a minute, let me finish

ちょっと持って、最後まで言わせてよ


I know you don't care

あなたにとってどうでも良いことなのはわかってるわ


But can you listen?

でも、聞いてくれる?


I came committed, guess I overdid it

全力を注いでたわ、でも恐らくやり過ぎたのね


Wore my heart out on a chain

自分の心に鎖をつけて


Around my neck, but now it's missin', hmm

首に繋いでしまってた、でも今はそれも失くしてしまったの


Da-da-da-da-da-da (hmm)




Da-da-da-da-da-da-da (hmm, hmm, hmm, hmm)




Oh, hmm, hmm









So I think I better go

だから私は去った方がいいと思うの


I never really know how to please you

あなたをどうやって喜ばせたらいいのか、わからなかったわ


You're lookin' at me like I'm see through

あなたは私を透明人間のように見てて


I guess I'm gonna go

もう行くわね


I just never know how you feel

私はただ、あなたがどう感じてるのかなんて私には知る由もないわね


Do you even feel anything?

あなたも何か感じたことある?


Da-da-da-da-da-da




Da-da-da-da-da-da-da




Oh, hmm, hmm












You said, "don't treat me badly"

「俺のことを酷く扱うな」ってあなたは言ったわ


But you said it so sadly

でも、楽しそうな表情でね


So I did the best I could

だから出来る限りの努力をしたの


Not thinkin' you would have left me gladly

あなたが喜んで私を捨てたの、なんて思わないわ


I know you're not sorry

「ごめん」って思ってないこともわかってるわ


Why should you be?

なんであなたはそうなってしまうの?


'Cause who am I to be in love

だって、愛されるべきは私じゃないのよね


When you love never is for me?

あなたの愛は私に向けられることはないのよね?


Me

私に







So I think I better go

だから私は去った方がいいと思うの


I never really know how to please you

あなたをどうやって喜ばせたらいいのか、わからなかったわ


You're lookin' at me like I'm see through

あなたは私を透明人間のように見てて


I guess I'm gonna go

もう行くわね


I just never know how you feel

私はただ、あなたがどう感じてるのかなんて私には知る由もないわね


Do you even feel anything?

あなたも何か感じたことある?




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿