Translate

2019年5月26日日曜日

~Don't Pretend~ Khalid










I feel like I'm losing you whenever I'm offline

気を緩めたらいつでも君を失ってしまいそうなんだ


Though I never had you, I used to printed that you're mine

君を自分のものにしたことは一度もないよ、でも自分のもののようなフリをしてたんだ


I feel like there's nothing for me here, but still, I try

僕が手に出来る全てのものは何もなくて、でも僕は挑戦するんだ


I feel like there's nothing for me here, but still, I try

僕が手に出来る全てのものは何もなくて、でも僕は挑戦するんだ


Bruising my finger hitting your line

アザができるほど君の電話番号を押したんだ


If I'm holding back, I might just lose my mind (so alone)

もしも我慢したら、気が狂ってしまうかもしれない







Keeping my phone alive (alive)

僕の携帯をずっと鳴らし続けて


Hopping that you call this time (oh, I)

今度は君が電話してくれたら良いのにって


Thought I heard your ringing (you)

君が電話をくれたと思ったんだ


You know I hear things sometimes

僕の耳に色々入って来るってわかってるだろ?


Call my line, call my line

電話して欲しい


Come alive, come alive

ずっと、鳴らし続けて


Show me, don't pretend

示して欲しいんだ、嘘じゃなくて


Show me, don't pretend

示して欲しいんだ、嘘じゃなくて


Show me, don't pretend

示して欲しいんだ、するフリなんかじゃなくて










Keepin' you on my radar

僕のレーダーの中にキミを入れてるんだ


Lately, you're so damn cold

最近のキミはとても冷たくて


You used to hold me down

前は僕を束縛してたの


You're far, so it's been a while

今はキミを遠くに感じるよ、前からだけど


I still remember your voice

今でも、キミの声がどんなのかって覚えてるんだ


How you talk so soft in the morning

朝にキミの声がどんなに優しく響いたかってことを


You're the only one I'm wanting

僕が欲しいのはキミだけで


Love stays still and I'm frozen

僕が凍りついても、愛はまだそこにあるんだ


But I'm opening thoughts that I keep within'

でも、固着してる考えをもっとオープンにしようと思ってる


I guess I gotta be a man

僕も男にならないと


I tried as hard as I can

出来るだけ努力しないとね







Keeping my phone alive (alive)

僕の携帯をずっと鳴らし続けて


Hopping that you call this time

今度は君が電話してくれたら良いのにって


Thought I heard your rigin'

君が電話をくれたと思ったんだ


You know I hear things sometimes

僕の耳に色々入って来るってわかってるだろ?


Call my line, call my line

電話して欲しい


Come alive, come alive

ずっと、鳴らし続けて


Show me, don't pretend

示して欲しいんだ、嘘じゃなくて


Show me, don't pretend

示して欲しいんだ、嘘じゃなくて


Show me, don't pretend

示して欲しいんだ、するフリなんかじゃなくて


Show me, don't pretend

示して欲しいんだ、嘘じゃなくて


Show me, don't pretend (come alive, oh yeah)

示して欲しいんだ、するフリなんかじゃなくて


Show me, don't pretend (yeah, yeah)

示して欲しいんだ、嘘じゃなくて


Show me, don't pretend

示して欲しいんだ、するフリなんかじゃなくて




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿