Translate

2019年5月19日日曜日

~I'm The Man~ Aloe Blacc










I believe every lie that I ever told

僕がついた嘘をすべて信じてるんだ


Paid for every heart that I ever stole

盗んだハートはすべて払って


I played my cards and I didn't fold

僕は上手く降りたことはないんだ


Well it ain't that hard when you got soul (this is my world)

魂があればそんなに大変じゃないんだよ(ここは僕の世界さ)


Somewhere I heard that life is a test

どこかで人生はテストだって聞いたけど


I been through the worst but still I give my best

最悪な時でも、自分のベストを尽くすんだよ


God made my mold different from the rest

神様が僕の形だけ他とは違うように作って


Then he broke that mold so I know I'm blessed (this is my world)

神様はその形を壊したから、僕は神様の祝福を受けてるって知ったんだ


Stand up now and face the sun

立ち上がって太陽を見るんだ


Won't hide my tail or turn and run

尻尾を隠すこともしなければ逃げたりもしない


It's time to do what must be done

やらなきゃいけないことをやる時なんだ


Be a king when kingdom comes

死ぬときにはキングになるんだよ







Girl you can tell everybody

みんなに伝えてくれ


Yeah, you can tell everybody

そう、みんなに


Go ahead and tell everybody

みんなに伝えてくれよ


I'm the man I'm the man I'm the man

僕はすごいって、すごいって


Girl you can tell everybody

みんなに伝えてくれ


Yeah, you can tell everybody

そう、みんなに


Go ahead and tell everybody

みんなに伝えてくれよ


I'm the man I'm the man I'm the man

僕はすごいって、すごいって


Yes I am yes I am yes I am

そうさ


I'm the man I'm the man I'm the man

僕はすごいって、すごいって










I got all the answers to your questions

キミの質問のすべての答えを僕は持ってる


I'll be the teacher you could be the lesson

僕が教師で、キミがレッスンを受けるんだ


I'll be the preacher you be the confession

僕が説教者で、キミが白目


I'll be the quick relief to all your stressing (this is my world)

キミのストレスの解消に僕はなるよ


It's a thin line between love and hate

愛と憎しみは紙一重で


Is you really real or is you really fake

キミは本物なのか偽物なのか


I'm a solider standing on my feet

僕は立っている兵士さ


No surrender and I won't retreat (this is my world)

降参しなければ逃げもしない(ここは僕の世界なんだ)






Stand up now and face the sun

立ち上がって太陽を見るんだ


Won't hide my tail or turn and run

尻尾を隠すこともしなければ逃げたりもしない


It's time to do what must be done

やらなきゃいけないことをやる時なんだ


Be a king when kingdom comes

死ぬときにはキングになるんだよ







Girl you can tell everybody

みんなに伝えてくれ


Yeah, you can tell everybody

そう、みんなに


Go ahead and tell everybody

みんなに伝えてくれよ


I'm the man I'm the man I'm the man

僕はすごいって、すごいって


Girl you can tell everybody

みんなに伝えてくれ


Yeah, you can tell everybody

そう、みんなに


Go ahead and tell everybody

みんなに伝えてくれよ


I'm the man I'm the man I'm the man

僕はすごいって、すごいって


Yes I am yes I am yes I am

そうさ


I'm the man I'm the man I'm the man

僕はすごいって、すごいって


I'm the man

言ってくれよ


You can tell everybody what I'm saying y'all

みんなに僕が言ってることを言ってくれよ


I'm the man

言ってくれよ


You can tell everybody what I'm saying y'all

みんなに僕が言ってることを言ってくれよ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿