Translate

2019年5月9日木曜日

~No Sleep~ Martin Garrix feat Bonn










Summer nights all again

僕達は月明かりに飲み込まれて


As we drown in the moonlight

夏の夜が奇跡をもたらすんだ


We collide in plain sight

明らかに見えてても、僕達は衝突してしまうよ


Yeah, I know we'll be alright

そうさ、僕達は大丈夫


And we come alive

僕達は活気付いて


We run the night with strangers

見知らぬ人と夜を駆け巡る


'Cause in the end we're all familiar faces

だって、最後にはみんな打ち解け会うから


We're young and wild

若い力で、自由奔放に


Enjoy the ride, we made it

過程を楽しみながら


We make it

僕達はやり遂げるんだ







I don't need no sleep

眠る必要なんてないよ


'Cause I'm already dreaming

だって、僕は生きていながら夢を見てるから


Already dreaming

すでに夢を見てるんだ


Say you'll never leave

去っていかないって言ってよ


Because I love the feeling

だって、僕はこの感覚をすごく気に入ってるんだ


I love the feeling

この感覚をね


Found myself awake at night

興奮して眠れなかったよ


See you through my lucid eyes

僕の冴えた瞳からキミが見えるんだ


Oh, I don't need no sleep

ねえ、眠る必要なんてないんだ


'Cause I'm already dreaming

だって、僕は生きていながら夢を見てる


Already dreaming

すでに夢を見てるんだ


I don't need no sleep

眠る必要なんてないよ


'Cause I'm already dreaming

だって、僕は夢を見てるんだ


Already dreaming

生きながらね










Wide awake, no time to waste

しっかり目を覚ましたまま、浪費する時間なんてないよ


Make a mark on my timeline

自分の年表に足跡を残して


We're safe and sound

僕達は無事だって


We come around

意識を取り戻して


We are dancing

僕達は踊ってるんだ


The sun down

太陽は沈んで、夜になる


And we come alive

僕達は活気付いて


We run the night with strangers

見知らぬ人と夜を駆け巡る


'Cause in the end we're all familiar faces

だって、最後にはみんな打ち解け会うから


We're young and wild

若い力で、自由奔放に


Enjoy the ride, we made it

過程を楽しみながら


We make it

僕達はやり遂げるんだ







I don't need no sleep

眠る必要なんてないよ


'Cause I'm already dreaming

だって、僕は生きていながら夢を見てるから


Already dreaming

すでに夢を見てるんだ


Say you'll never leave

去っていかないって言ってよ


Because I love the feeling

だって、僕はこの感覚をすごく気に入ってるんだ


I love the feeling

この感覚をね


Found myself awake at night

興奮して眠れなかったよ


See you through my lucid eyes

僕の冴えた瞳からキミが見えるんだ


Oh, I don't need no sleep

ねえ、眠る必要なんてないんだ


'Cause I'm already dreaming

だって、僕は生きていながら夢を見てる


Already dreaming

すでに夢を見てるんだ


Oh, I don't need no sleep

ねえ、眠る必要なんてないんだ


'Cause I'm already dreaming

だって、僕は夢を見てるんだ


Already dreaming

生きながらね


Oh, I don't need no sleep

ねえ、眠る必要なんてないんだ


'Cause I'm already dreaming

だって、僕は夢を見てるんだ


Already dreaming

生きながらね



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿