Translate

2019年5月20日月曜日

~Good Things Fall Apart~ Illenium feat Jon Bellion










Did I say something wrong? did you hear what I was thinking?

何か間違ったこと言った?


Did I talk way too long when I told you all my feelings that night?

僕が思ってることが聞こえてしまったの?あの夜に、キミに色々と話し過ぎたかな?


Is it you? is it me? did you find somebody better?

キミが悪いの?それとも僕?もっといい人を見つけた?


Someone who isn't me, 'cause I know that

僕じゃない誰かを、だってキミは


I was never your type

僕のタイプじゃないから


Never really your type

キミのタイプじゃないんだ


Overthinking's got me drinking

考えすぎると飲み過ぎてしまうんだ


Messing with my head, whoa

頭の中がぐちゃぐちゃで


Tell me what you hate about me

僕のどこが悪いのか教えてよ


Whatever it is, I'm sorry

それが何であっても謝るさ


Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah

そうさ、そうだよ


I know can be dramatic

僕は少し大げさなのかも


But everybody said we had it

でも、僕達はお似合いだってみんな言ってたよ


Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah

そうさ、そうだよ







I'm coming to terms with a broken heart

傷つく結果になったけど


I guess that sometimes good things fall apart

時に良いことはダメにもなってしまうんだ


When you said it was real, guess I really did believe you

キミがこれは本物だって言った時、僕はそれを信じた


Did you fake how you feel when we parked

キミは気持ちを偽ったの?


Down by the river that night? that night?

川の側に車を止めたあの夜


That night when we fogged up the windows in your best friend's car

キミの親友の車に2人で乗って、窓を曇らせたあの夜


'Cause we couldn't leave the windows down in December

だって、12月は寒くて窓なんて開けられなかったから


Whoa









Tell me what you hate about me

僕のどこが悪いのか教えてよ


Whatever it is, I'm sorry

それが何であっても謝るさ


Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah

そうさ、そうだよ


I know can be dramatic

僕は少し大げさなのかも


But everybody said we had it

でも、僕達はお似合いだってみんな言ってたよ


Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah

そうさ、そうだよ


I'm coming to terms with a broken heart

傷つく結果になったけど


I guess that sometimes good things fall apart

時に良いことはダメにもなってしまうんだ










Overthinking's got me drinking

考えすぎると飲み過ぎてしまうんだ


Messing with my head, oh

頭の中がぐちゃぐちゃで


Tell me what you hate about me (about me)

僕のどこが悪いのか教えてよ


Whatever it is, I'm sorry (oh, I'm sorry)

それが何であっても謝るさ


Yeah, yeah, yeah (oh, I'm sorry)

そうさ、そうなんだ


Yeah, yeah, yeah

そうさ、そうだよ


I know can be dramatic

僕は少し大げさなのかも


But everybody said we had it

でも、僕達はお似合いだってみんな言ってたよ


Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah

そうさ、そうだよ


I'm coming to terms with a broken heart

傷つく結果になったけど


I guess that sometimes good things fall apart

時に良いことはダメにもなってしまうんだ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿