Translate

2019年5月13日月曜日

~I Love You~ Billie Eilish










It's not true

そんなの嘘よ


Tell me I've been lied to

教えてよ、私はずっと騙されてたんでしょ?


Crying isn't like you, ooh

泣くのなんて、あなたらしくないわ


What the hell did I do?

私が何をしたって言うの?


Never been the type to

私はそんなタイプじゃないわ


Let someone see right through, ooh

誰かに見破られるような、そんなタイプじゃないの







Maybe won't you take it back?

多分、元に戻れるって思ってる?


Say you were tryna make me laugh

私を笑わせようとした、って言ってたから


And nothing has to change today

でも、今日は何も変わらなかったわ


You didn't mean to say "I love you"

あなたは「愛してる」なんて言うつもりもなかったんでしょ?


I love you and I don't want to, ooh

私はあなたを愛してるの、例え愛したくないって思ってても










Up all night on another red-eye

一晩中起きてて、また目を赤くしてるの


Wish we never learned to fly

飛ぶことなんて学ばなければよかったのに


Maybe we should just try

試してみほうがいいのかもね


To tell ourselves a good lie

自分達に良い嘘をついてあげてよ


I didn't mean to make you cry

私はあなたを泣かせるつもりなんてなかったの







Maybe won't you take it back?

多分、元に戻れるって思ってる?


Say you were tryna make me laugh

私を笑わせようとした、って言ってたから


And nothing has to change today

でも、今日は何も変わらなかったわ


You didn't mean to say "I love you"

あなたは「愛してる」なんて言うつもりもなかったんでしょ?


I love you and I don't want to, ooh

私はあなたを愛してるの、例え愛したくないって思ってても










The smile that you gave me

あなたが私に見せるその笑顔は


Even when you felt like dying

死にそうになった時も見せてくれるのね


We fall apart as it get's dark

暗くなると、私達は離れてく


I'm in your arms in Central park

私はセントラル・パークであなたの腕に抱かれて


There's nothing you could do or say

あなたが出来ることは、言えることは何一つ無いの


I can't escape the way, I love you

あなたを愛することから逃れられないの


I don't want to, but I love you, ooh

望んでも無いのに、あなたを愛してしまうのよ


Ooh, ooh




Ooh, ooh






Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿