Translate

2019年5月11日土曜日

~The Spectre~ Alan Walker










Hello, hello

もしもし


Can you hear me, as I scream your name

聞こえる?キミの名前を叫んでるのを


Hello, hello

ねえ


Do you need me, before I fade away

キミは僕が消える前に、僕のことを必要としてるのかな?







Is this a place that I call home

ここは僕がホームって呼んでた場所なのかな?


To find what I've become

僕が何者なのかを知るために


Walk along the path unknown

知らない道を歩いて


We live, we love, we lie

僕達は生きて、愛して、嘘をつくんだ


Deep in the dark I don't need the light

暗闇の中でも光は必要ないよ


There's a ghost inside me

僕の中にゴーストがいるんだ


It all belongs to the other side

それは全て違う側面なんだ


We live, we love, we lie

僕達は生きて、愛して、嘘をつくんだ










Hello, hello

もしもし


Nice to meet you, voice inside my head

会えて嬉しいよ、僕の頭の中の声だよ


Hello, hello

ねえ


I believe you, how can I forget

キミを信じてるよ、どうやって忘れればいいの?


Is this a place that I call home

ここは僕がホームって呼んでた場所なのかな?


To find what I've become

僕が何者なのかを知るために


Walk along the path unknown

知らない道を歩いて


We live, we love, we lie

僕達は生きて、愛して、嘘をつくんだ


Deep in the dark I don't need the light

暗闇の中でも光は必要ないよ


There's a ghost inside me

僕の中にゴーストがいるんだ


It all belongs to the other side

それは全て違う側面なんだ


We live, we love, we lie

僕達は生きて、愛して、嘘をつくんだ


We live, we love, we lie

僕達は生きて、愛して、嘘をつくんだ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿