Translate

2019年7月30日火曜日

~Beating Mr. Neg~ Howard Jones










Seems like I got a companion that's embedded in me

僕の中には、もう一人の僕が隠されてるようだよ


Has an awful lot to say and say it oh so negatively

そいつはやたらと話しかけてくるし、ネガティブなことを言うんだ


Wakes me up in the night with a raging fear

夜中に僕を起こして、ひどく怯えさえせて


Tells me what I can and can't do and makes my thinking unclear

僕がやれるとか、やれないとか言ってきて、僕の考えを動揺させるんだ


I want to shout about it

怒鳴って黙らせたいんだけど


But I know that I'll be getting no rest tonight

でも、今夜は眠れないってわかってる


Until I get to know your cheats and learn to love and hate filthy beast

キミのイカサマに気づいて、僕が愛を学んで汚れたものを憎むことになるまで







I can win this time

今度は勝てるはずなんだ


The boy will do just fine

少年だって大丈夫だよ


Trending off the scale

今までにないものを見せられるさ


This starship is about to sail

宇宙船が今にも旅立とうとしてるんだよ










Oh no my buddy is back with the cynical views

なんてこった、ひねくれ者の相棒が帰ってきたよ


Dines on me beautiful core and only brings me the bad news

僕のいいところを食べ散らかして、悪い知らせばかり持ってくるやつさ


Sits on my shoulder and whispers nasty things in my ear

肩に座って、嫌なことを僕の耳に囁くんだ


Seems to get stronger as the right destination comes near

正解に近づくほど、さらに酷くなる見たいさ


I want to shout about it

大声で怒鳴りたいけど


But I know that I'll be crossing the line tonight

でも、今夜は僕の限界を越えるのがわかるんだ


You just don't realize it but all your dirty tricks just make me want to fight

キミは少しも気づいてないけど、キミの汚いトリックが僕の闘争心に火をつけるんだ







I can win this time

今度は勝てるはずなんだ


The boy will do just fine

少年だって大丈夫だよ


Trending off the scale

今までにないものを見せられるさ


This starship is about to sail

宇宙船が今にも旅立とうとしてるんだよ










Beating Mr. Neg

ミスター・ネガティブを打ち壊すんだ


Beating Mr. Neg

ミスター・ネガティブを







I can win this time

今度は勝てるはずなんだ


The boy will do just fine

少年だって大丈夫だよ


Trending off the scale

今までにないものを見せられるさ


This starship is about to sail

宇宙船が今にも旅立とうとしてるんだよ


I can win this time

今度は勝てるはずなんだ


The boy will do just fine

少年だって大丈夫だよ


Trending off the scale

今までにないものを見せられるさ


This starship is about to sail

宇宙船が今にも旅立とうとしてるんだよ










Beating Mr. Neg

ミスター・ネガティブを打ち壊すんだ


Beating Mr. Neg

ミスター・ネガティブを







I can win this time

今回は僕の勝ちなんだ


Starship is about to sail

宇宙船が飛び立つんだ


Nothing gonna stop me now

誰にも止められない


I can win this time

今回は僕の勝ちで


I can win

僕は勝つんだ


This time it's off the scale

今までにない最高値を出すんだ


I'm gonna be on board

さあ、船に乗れよ


I'm gonna be on board yeah

船に乗っていくんだよ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿