Translate

2019年7月22日月曜日

~Castles~ Freya Ridings










You left my love, you hit the target

私の愛を置き去りにして、あなたは消えた


You got that rush and then you walk out the door

急いでドアから出て行ったの


You kept me small, it's what you wanted

これがあなたの狙いで、自分を惨めに感じるわ


I never noticed

気づかなかったの


You held my hand into the darkness

あなたは私の手を掴んで暗闇へ連れてった


I didn't care, it made me just want you more

あなたがもっと欲しくなるだけだから、私は気にしなかったの


My god, your love, it seems so harmless

ねえ神様、あなたの愛に害があるようには見えなかったの


I never noticed

私は気づいてなかったの


And I hate that you're gone

あなたが行ってしまうのが嫌で


And I hate that I don't wanna let go

手放したくないなんて思うのも嫌なの


And I hate that you think that I'm weak

弱いって思われるのも嫌


'Cause I don't wanna let you know

だって、あなたに知られたくないから







I'm gonna build castles

私がお城を建てるってこと


From the rubble of your love

あなたの愛の破片で


From the rubble of your love

あなたの愛の破片でね


I'm gonna be more than

私はもっといい女になるの


You ever thought I was

あなたの想像以上に


You ever thought I was (Ooh)

あなたの想像以上にね







Each time you left, there was a hunger

あなたが去るたびに空っぽになってたの


I felt so dead, I couldn't take anymore

死んだように何もしたくなくなるの


Losing your love, it left me stronger

でも、あなたの愛を失ってから強さを手に入れたの


I never noticed

気づかなかったけどね







And I hate that you're gone

あなたが行ってしまうのが嫌で


And I hate that I don't wanna let go

手放したくないなんて思うのも嫌なの


And I hate that you think that I'm weak

弱いって思われるのも嫌


'Cause I don't wanna let you know

だって、あなたに知られたくないから







I'm gonna build castles

私がお城を建てるってこと


From the rubble of your love

あなたの愛の破片で


From the rubble of your love

あなたの愛の破片でね


I'm gonna be more than

私はもっといい女になるの


You ever thought I was

あなたの想像以上に


You ever thought I was

あなたの想像以上にね










I'm gonna build castles

私がお城を建てるってこと


From the rubble of your love

あなたの愛の破片で


From the rubble of your love

あなたの愛の破片でね


I'm gonna be more than

私はもっといい女になるの


You ever thought I was

あなたの想像以上に


You ever thought I was, oh

あなたの想像以上にね










Castle

お城を


From the rubble of your love

あなたの愛の破片で


From the rubble of your love

あなたの愛の破片でね


I'm gonna be more than

私はもっといい女になるの


You ever thought I was

あなたの想像以上に


You ever thought I was

あなたの想像以上にね


I'm gonna build castles

私がお城を建てるってこと


From the rubble of your love

あなたの愛の破片で


From the rubble of your love

あなたの愛の破片でね


I'm gonna be more than

私はもっといい女になるの


You ever thought I was

あなたの想像以上に


You ever thought I was

あなたの想像以上にね


I'm gonna build castles

私がお城を建てるってこと


From the rubble of your love

あなたの愛の破片で


From the rubble of your love

あなたの愛の破片でね


I'm gonna be more than

私はもっといい女になるの


You ever thought I was

あなたの想像以上に


You ever thought I was

あなたの想像以上に




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿