Translate

2019年7月5日金曜日

~Who I Am~ NIve










You say that I'm too insecure

キミは危ないって言われるだろう


You want me to be someone else

僕に誰か他の人になって欲しいんだね


But if I'm not the one you want

でももしも、キミが欲しいのが僕じゃないのなら


Just go ahead and walk right out the door

出て行ってくれよ、そのドアから


Cuz baby I baby I

だってベイビー、僕は


That's who I am, that's who I am

そういう人間なんだから


I never tried to ride the wave

流行りに乗ろうとしたことなんてないよ


Didn't need a lot of friends

友達も多くはいらなくて


From the outside looking in

外側から見ると


You could say that I was strange

僕は変わってたのかも


But I knew that I was safe

でも、自分は安全だってわかってた


Oh I felt it in my heart

心で感じてたんだ


So I just kept moving on

だから、進み続けた


Til I found a better place

もっと居心地のいい場所を見つけるまでね


Oh now I'm sure, til the day that I die

今は確信を持ってるんだよ、死ぬまで


I'll stay myself

僕は今の自分自身であり続けるよ







You say that I'm too insecure

キミは危ないって言われるだろう


You want me to be someone else

僕に誰か他の人になって欲しいんだね


But if I'm not the one you want

でももしも、キミが欲しいのが僕じゃないのなら


Just go ahead and walk right out the door

出て行ってくれよ、そのドアから


But baby I baby I

でもベイビー、僕は


That's who I am, that's who I am

そういう人間なんだから










How will live if I'm afraid

怖かったら生きてなんていけないよ


Oh love me just the way I am

ありのままで愛して欲しい


I never had to worry 'til

心配する必要なんてないんだ


Everything you said to break me

何もかも、キミの言葉に壊されるまでは


But baby I baby I

でもベイビー、僕は


I know who I am, I know who I am

そういう人間だってわかってるんだ










Now I'm riding on a train

今僕は電車に乗ってて


Going back to who I was

いつかの自分に戻るために


Always been the quiet kid

常に静かな子供だったんだ


Guess some things will never change

変わらないこともあるみたいだけど


Looking back to memories

思い出を振り返りながら


I sit and watch the little me

座って小さな自分を見てるんだ


I was wild and I was free

僕は自由奔放で


I never felt a need to change

何も変わる必要なんてなかったんだよ


And now I'm sure, til the day that I die

今は確信を持ってるんだよ、死ぬまで


I'll stay myself

僕は今の自分自身であり続けるよ







You say that I'm too insecure

キミは危ないって言われるだろう


You want me to be someone else

僕に誰か他の人になって欲しいんだね


But if I'm not the one you want

でももしも、キミが欲しいのが僕じゃないのなら


Just go ahead and walk right out the door

出て行ってくれよ、そのドアから


Cuz baby I baby I

だってベイビー、僕は


That's who I am, that's who I am

そういう人間なんだから










How will live if I'm afraid

怖かったら生きてなんていけないよ


Oh love me just the way I am

ありのままで愛して欲しい


I never had to worry 'til

心配する必要なんてないんだ


Everything you said to break me

何もかも、キミの言葉に壊されるまでは


But baby I baby I

でもベイビー、僕は


I know who I am, I know who I am

そういう人間だってわかってるんだ










I know, I know who I am

わかってるんだ、自分がどんな人なのか


I know, oh no you'll never change me

キミに僕のことは変えられないなんてわかってる


I know, I know who I am

自分がどんな人間なのかわかってる


I know, I know who I am

自分がどんな人間なのかわかってる


I know, I know who I am

自分がどんな人間なのかわかってる


I know, I know who I am

自分がどんな人間なのかわかってるんだ


Oh no you'll never change me

キミに僕のことは変えられないなんてわかってる


I know, I know who I am

自分がどんな人間なのかわかってるよ


Who I am

自分がどんな人なのか







Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿