Translate

2019年7月23日火曜日

~Star~ Bazzi










Faded off of that bottle

酔いつぶれるまで飲もう


Livin' like no tomorrow

もう、明日なんて存在しないくらいに


I like you 'cause I'm lifted

キミと一緒にいると気分が上がるから好きなんだ


And you like me 'cause I'm gifted

だって、キミは僕の才能が好きなんだよね?


Buttoned down in designer

デザイナーブランドのボタンダウンは


That Dolce and Gabbana

ドルチェ&ガッバーナのようで


Painted just like an angel

天使の絵画のようさ


I thank the Lord that he made you

神様に感謝しないと、キミを作ってくれたんだから







I see it in your eyes

キミの瞳に映る


Passion you can't deny

情熱は誤魔化せなくて


Girl, we can live that life

ねえ、僕達はこんな風に生きられるさ


I see it all

僕にはわかるんだよ


There we are

僕達は


Smokin' on rolled cigars

葉巻をふかして


Hollywood boulevard

ハリウッド・ブルーバードで


I can see it all now

今の僕には全て見えてるんだ


You could be

キミは


Bigger than your fantasies

夢に描いてる自分よりもビッグになれるさ


Standing right next to me

だって、僕と一緒に歩んでいくんだから


I see it all now

今の僕には全てが見えるんだ


You're a star

キミはスターだ


I can see it all now

今の僕には全てが見えるんだ


You look...

キミは...










Like you straight out a movie

キミは映画から飛び出して来たみたいで


Naked in the jacuzzi

ジャグジーに裸で横たわる姿は


Stuntin' like you Madonna

マドンナのように華やかで


That beautiful persona

美しい人なんだ


Energy go crazy

エネルギーが溢れて狂いそうだよ


I might have your babies

キミのベイビーを持とうかな


And I don't usually say this

普段こんな風に言わないんだけど


I swear it's not 'cause I'm faded

誓うよ、決して酔っ払ってるからじゃない







I see it in your eyes

キミの瞳に映る


Passion you can't deny

情熱は誤魔化せなくて


Girl, we can live that life

ねえ、僕達はこんな風に生きられるさ


I see it all

僕にはわかるんだよ


There we are

僕達は


Smokin' on rolled cigars

葉巻をふかして


Hollywood boulevard

ハリウッド・ブルーバードで


I can see it all now

今の僕には全て見えてるんだ


You could be

キミは


Bigger than your fantasies

夢に描いてる自分よりもビッグになれるさ


Standing right next to me

だって、僕と一緒に歩んでいくんだから


I see it all now

今の僕には全てが見えるんだ


You're a star

キミはスターだ


I can see it all now

今の僕には全てが見えるんだ


You look...

キミは...


There we are

僕達は


Smokin' on rolled cigars

葉巻をふかして


Hollywood boulevard

ハリウッド・ブルーバードで


I can see it all now

今の僕には全て見えてるんだ


You're a star

キミはスターなんだ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿