Translate

2019年7月18日木曜日

~Lie A Little Better~ Lucy Hale










I just missed my exit

出口がわからなくなったの


Last night I lost my keys

昨日の夜、鍵をなくしたの


I'm fumbling over the words

言葉が出てこなくなって


I don't feel a bit like me these days

なんだか最近自分が自分じゃない気がして


I would be a liar if I said I was fine

元気って言ったら嘘になる


But I can't help being honest

でも、正直にしか言えないのよ


And I know now is not the time cause...

今はまだその時じゃないってわかってるの、だって







The truth is I'm fallin' to pieces

真実はバラバラになって落ちていく


Anytime that you're around

あなたが側にいる時は常に


Trouble is the truth keeps slippin' out

問題なのは本当の気持ちがこぼれ落ちること


Can't seem to hide what I'm feelin'

私が感じてることを隠すことなんてできないわ


Can't believe what I'm sayin' out loud

私自身が言ってることを信じられないのよ


Truth is there's no tumin' back now

真実はもう後戻り出来ないってこと


I guess I should've learned how to lie a little better

もっと上手に嘘をつけるようになるべきだった










Been trying to cover

今まで隠そうとして来たけど


This heart out my sleeve

袖から出てるこの私の心を


Been set on playing this down

でもあなたは私のことに


But I think you're catchin' on to me

気づいてたと思うの







The truth is I'm fallin' to pieces

真実はバラバラになって落ちていくの


Anytime that you're around

あなたが側にいる時は常に


Trouble is the truth keeps slippin' out

問題なのは本当の気持ちがこぼれ落ちること


Can't seem to hide what I'm feelin'

私が感じてることを隠すことなんてできないわ


Can't believe what I'm sayin' out loud

私自身が言ってることを信じられないのよ


Truth is there's no tumin' back now

真実はもう後戻り出来ないってこと


I guess I should've learned how to lie a little better

もっと上手に嘘をつけるようになるべきだった










I'm losing this battle

私はこの勝負に負けてきた


With every word I say

私が言った言葉全て


Wish I had a better lesson

もっと自分の感情を


Of not givin' myself away

隠す練習をするべきだったわ


'Cause...

だって...







The truth is I'm fallin' to pieces

真実はバラバラになって落ちていくの


Anytime that you're around

あなたが側にいる時は常に


Trouble is the truth keeps slippin' out

問題なのは本当の気持ちがこぼれ落ちること


Can't seem to hide what I'm feelin'

私が感じてることを隠すことなんてできないわ


Can't believe what I'm sayin' out loud

私自身が言ってることを信じられないのよ


Truth is there's no tumin' back now

真実はもう後戻り出来ないってこと


Well, I guess I should've learned how to lie a little better

もっと上手に嘘をつけるようになるべきだった


Well, I guess I should've learned how to lie a little better

そうよ、もっと上手に嘘をつけばよかった




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿