Translate

2019年7月25日木曜日

~Champion~ Bishop Briggs










Alone in my car, I'm in a parking lot, darkest spot in my mind

駐車場の車の中に一人でいるの、頭が重たくて


My tongue is dry, why do I crumble quickly, stumble swiftly?

口の中が乾いてる、私はどうして崩れるの?あっという間につまずくの?


Cursing myself, I burned the furniture a million times in my head

自分を呪いながら、頭の中で家具を何度も燃やしたわ


I'm feeling low, got nowhere to go, but back up again

落ち込んでいく所もないの、でもまた立ち上がったの


You gotta get bruised before you get mad

怒る前には怪我をしなきゃいけないの


You gotta fall down before you fight back

反撃する前には倒れないといけないの


Was feeling so weak but baby I'm strong

すごく弱かったけど強くもなれたの


Little did I know I'm a champion

何も知らなかった私はチャンピオンよ







I'm a champion-oh-oh-on, oh-oh-oh-on

私はチャンピオンなの


Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh




I'm a champion-oh-oh-on, oh-oh-oh-on

私はチャンピオンなの


Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh




I'm a champion

私はチャンピオンなのよ










Nobody said it's be an easy ride, obstacles in my way

簡単な道のりだって誰も言わなかった、行く手には沢山の障害物


Scars never change, why do I crumble quickly, stumble swiftly?

傷跡は消えなくて、私はなんですぐ崩れるの?あっという間につまずくの?


Cursing the world, I burn the songs I wrote a billion times in my head

世の中を呪いながら、頭の中で作った曲を数え切れないほど燃やしたの


I'm feeling low, got nowhere to go, but back up again

落ち込んでいく所もないの、でもまた立ち上がったの


You gotta get bruised before you get mad

怒る前には怪我をしなきゃいけないの


You gotta fall down before you fight back

反撃する前には倒れないといけないの


Was feeling so weak but baby I'm strong

すごく弱かったけど強くもなれたの


Little did I know I'm a champion

何も知らなかった私はチャンピオンよ







I'm a champion-oh-oh-on, oh-oh-oh-on

私はチャンピオンなの


Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh




I'm a champion-oh-oh-on, oh-oh-oh-on

私はチャンピオンなの


(Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh)




Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh




I'm a champion

私はチャンピオンなのよ










(Mm, mm)




You gotta get bruised before you get mad (Mm)

怒る前には怪我をしなきゃいけないの


You gotta fall down before you fight back (Mm)

反撃する前には倒れないといけないの


Was feeling so weak but baby I'm strong (Mm)

すごく弱かったけど強くもなれたの


Little did I know I'm a champion

何も知らなかった私はチャンピオンよ


(I'm a champion, I'm a champion)

(私はチャンピオンよ)







I'm a champion-oh-oh-on, oh-oh-oh-on (I'm a champion)

私はチャンピオンなの


Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh




I'm a champion-oh-oh-on, oh-oh-oh-on (ooh, ooh)

私はチャンピオンなの


Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh




I'm a champion-oh-oh-on, oh-oh-oh-on (I'm a champion now)

私はチャンピオンよ(今、チャンピオンなの)


I'm a champion-oh-oh-on, oh-oh-oh-on (ooh-ooh-ooh-ooh, I'm a champion)

私はチャンピオンよ(私はチャンピオンなのよ)


Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh




I'm a champion

私はチャンピオンなのよ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿