Translate

2020年1月25日土曜日

~Dreamer~ Axwell feat Ingrosso










Heavy on your heart

心に重いものがのしかかるんだ


Heavy on your mind

精神に重いものがのしかかって


Wandering the streets tonight

通りを彷徨ってる、今夜


If you're looking for a home

もしも、居場所を探してるのなら


You are not alone

キミは1人じゃないんだ


I can be your guiding light

僕が導く光になろう


'Cause I promise you

だって、キミに約束するんだから


I'm a dreamer too

僕も夢追い人だ


Heavy on my heart

心に重いものがのしかかって


Wandering the streets tonight

通りを彷徨ってる、今夜







When it all counts for something

それにも皆、意味があるんだよ


And your pocket's full of nothing

ポケットには空っぽがいっぱいで


Let's get high on believing

信じることで高みに上がろう


I can promise you

約束するよ


Yes, I am a dreamer too

そうさ、僕も夢追い人だ


We are dreamers together

僕達は共に夢追い人なんだ


Always and forever

いつもずっとね


Let's get high on believing

信じることで高みに上がろう


I can promise you

約束するよ


Yes, I am a dreamer too

そうさ、僕も夢追い人だ










I can promise you

約束するよ


Yes, I am a dreamer too

そうさ、僕も夢追い人だ


Let's get high on believing

信じることで高みに上がろう


I can promise you

約束するよ


Yes, I am a dreamer too

そうさ、僕も夢追い人だ


Heavy on my feet

足が重たくて


Heavy on my knees

膝も重たいんだ


Walking down a winding road

曲がりくねった道を歩いて下って


If you're looking for a home

もしも、居場所を探してるのなら


You are not alone

キミは1人じゃないんだ


I can be your stepping stone

僕が、踏み台になろう


'Cause I promise you

だって、キミに約束するんだから


I'm a dreamer too

僕も夢追い人だ


Heavy on my heart

心に重いものがのしかかって


Walking down a winding road

曲がりくねった道を歩いて下って







When it all counts for something

それにも皆、意味があるんだよ


And your pocket's full of nothing

ポケットには空っぽがいっぱいで


Let's get high on believing

信じることで高みに上がろう


I can promise you

約束するよ


Yes, I am a dreamer too

そうさ、僕も夢追い人だ


We are dreamers together

僕達は共に夢追い人なんだ


Always and forever

いつもずっとね


Let's get high on believing

信じることで高みに上がろう


I can promise you

約束するよ


Yes, I am a dreamer too

そうさ、僕も夢追い人だ










(I can promise you, I can promise you)

(約束できる、約束するさ)







Yes, I am a dreamer too

そうさ、僕も夢追い人だ


I can promise you

約束するよ


Yes, I am a dreamer too

そうさ、僕も夢追い人だ


We are dreamers together

僕達は共に夢追い人なんだ


Always and forever

いつもずっとね


Let's get high on believing

信じることで高みに上がろう


I can promise you

約束するよ


Yes, I am a dreamer too

そうさ、僕も夢追い人だ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿