Translate

2020年1月26日日曜日

~Sway~ Syn Cole feat Nevve










Pay respect to the rumours

噂に関心を持つ


We break wars for the future

私達の未来の為に戦争を止めて


You and me caught up in the sway, sway

私達は権威を手に入れたの


Keep off, we are the trigger

続けましょう、私達は引き金だから


Giving out control is over

コントロールできない


Enemies caught up in the sway, sway

敵達も追いついてくるわ


These machines try to push us back but we won't move

機械は私達を押し戻そうとするけど、動くわけには行かないの


Victory for the dreamers, nothing left to prove

夢見る奴らのための勝利、証明はできないわ


Standing our ground out in the rain

雨の中、大地に立つの


Why don't you say it to our face?

なぜあなたはそれを直接言わないの?


Swallow the paper soldiers

紙の兵士も巻き込んで


Get out of the way

そこから退いてよ







Sway

揺れて


Sway

揺れて


Sway

揺れてるの


Sway

揺れてるのよ











Don't think we are the sleepers

夢を見てるとは思ってない


We're the truth getting deeper

とても真剣なんだ


You and me caught up in the sway, sway

権威を手に入れて


Open fire on the system

規則に従って銃を撃つ


We'll light up the resistance

私達は抵抗を始めるつもり


Always be caught up in the sway, sway

いつも、権力に巻き込まれてしまう


These machines try to push us back but we won't move

機械は私達を押し戻そうとするけど、動くわけには行かないの


Victory for the dreamers, nothing left to prove

夢見る奴らのための勝利、証明はできないわ


Standing our ground out in the rain

雨の中、大地に立つの


Why don't you say it to our face?

なぜあなたはそれを直接言わないの?


Swallow the paper soldiers

紙の兵士も巻き込んで


Get out of the way

そこから退いてよ







Sway

揺れて


Sway

揺れて


Sway

揺れてるの


Sway

揺れてるのよ





Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿