Translate

2019年8月11日日曜日

~Best Part Of Me~ Ed Sheeran










My lungs are black, my heart is pure

僕の肺は黒くなってしまったけど、心は純粋なままなんだ


My hands are scarred from nights before

昨日の夜、僕の手をボロボロになってしまった


And my hair is thin and falling out of all the wrong places

髪の毛は薄くなってしまって、抜けるべきじゃない所から抜けていってる


I am a little insecure

少し不安になるよ


My eyes are crossed, but they're still blue

僕の目は斜視だけど、まだ青色だよ


I bite my nails and tell the truth

爪を噛みながら本当のことを話すんだ


I go from thin to overweight, day to day, it fluctuates

日に日に太ってる、痩せてたのに今じゃ肥満さ


My skin is inked, but faded, too

肌のタトゥーも消えかけてるんだ










But she loves me, she loved me

でも彼女は、僕を愛してくれてる


Why the hell does she love me

なんで僕なんかを愛してくれるのかな


When she could have anyone else?

彼女は他の誰かを選ぶこともできたのに


Oh, you love me, you love me

キミは僕を愛してくれてるんだ


Why the hell do you love me?

なんで僕なんかを愛してくれてるの?


'Cause I don't even love myself

だって、自分で自分を愛すことだってできないのに










Baby, the best part of me is you

ベイビー、僕のほとんどはキミなんだ


And lately, everything's making sense, too

最近になって色んなことが分かってきたんだ


Oh baby, I'm so in love with you

ねえベイビー、僕はキミを本当に愛してるって





I overthink and still forget

私は考えすぎるし、悪れっぽいの


I lose my phone and place my bets

携帯もどこかに忘れるし、ギャンブルもするわ


And I never catch the train on time

時間通りに電車に乗れたこともない


Always 30 minutes behind

いつも30分遅刻するし


Your worries ain't seen nothin' yet

あなたの心配は終わることがなさそうね







But you love me, you love me

でも、あなたは私を愛してくれる


Why the hell you love me so

なんで、私を愛してくれるの?


When you could have anyone else?

あなたなら他の誰かを選べたのに?


Yeah, yeah, he loves me, he loves me

そうよ、彼は私を愛してくれるの


And I bet he never let's me go

私は賭けてもいいわ、彼は私を騙さないって


And shows me how to love myself

そして、自分自身の愛し方を教えてくれるの


’Cause baby, the best part of me is you

だって、キミのほとんどは僕なんだ


Oh, lately, everything's making sense, too

最近になって色んなことも分かってきた


Baby, I'm so in love with you

ベイビー、僕は本当にキミを愛してるって










With you

あなたと一緒に










Da-dum, Da-dum, Da-dum, Da-dum,









Baby, the best part of me is you (whoa)

ベイビー、僕のほとんどはキミなんだ


Lately, everything's making sense, too

最近になって色んなことが分かってきたんだ


Oh baby, I'm so in love with you (oh)

ねえベイビー、僕はキミを本当に愛してるって


Baby, I'm so in love with you (yeah, yeah)

ベイビー、僕は本当にキミを愛してるって


Oh baby, I'm so in love with you

ねえベイビー、僕は本当にキミを愛してるんだ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿