Translate

2019年8月17日土曜日

~Lover~ Taylor Swift










We could leave the Christmas lights up 'til January

私達、1月までクリスマスのライトを飾ってましょ


This is our place, we make the rules

ここが私達の居場所で、2人でルールを作るの


And there's a dazzling haze, a mysterious way about you, dear

あなたは眩しくて霧がかった不思議な人


Have I known you 20 seconds or 20 years?

あなたとは20秒前に出会ったのか、それとも20年前に出会ったの?







Can I go where you go?

あなたの行く場所について行っていい?


Can we always be this close forever and ever?

ずっとこんなに近くにいてもいい?


And ah, take me out, and take me home

どこかに行ったり、家に連れて行って欲しいの


You're my, my, my, my, lover

あなたは私の恋人だから










We could let our friends crash in the living room

私達のリビングに友達を泊めてあげましょう


This is our place, we make the call

ここが私達の場所で、2人で決めるのよ


And I'm highly suspicious that everyone who sees you wants you

すごく思うわ、みんなあなたに出会ったら好きになるんじゃないかって


I've loved you three summers now, honey, but I wan't 'em all

あなたを好きになって3回の夏が過ぎて、でもあなたの全てが欲しいって思えるわ







Can I go where you go?

あなたの行く場所について行っていい?


Can we always be this close forever and ever?

ずっとこんなに近くにいてもいい?


And ah, take me out, and take me home

どこかに行ったり、家に連れて行って欲しいの

(Forever and ever)

(永遠に)


You're my, my, my, my, lover

あなたは私の恋人だから










Ladies and gentlemen, will you please stand?

紳士淑女の皆さん、止まっていられる?


With every guitar string scar on my hand

こんな風にギターでマメが出来る私でもいい?


I take this magnetic force of a man to be my lover

こんな風に惹きつけられる彼を恋人にしたいの


My heart's been borrowed and yours has been blue

私の心は借りたもので、あなたの心は青いものよ


All's well that ends well to end up with you

あなたと一緒になれればそれでいい


Swear to be overdramatic and true to my lover

大げさだけど誠実でいるって恋人に誓うわ


And you'll save all your dirtiest jokes for me

下品な冗談は私には言わないでくれるわよね?


And at every table, I'll save you a seat, lover

どんな席でもあなたの席は取っておくから







Can I go where you go?

あなたの行く場所について行っていい?


Can we always be this close forever and ever?

ずっとこんなに近くにいてもいい?


And ah, take me out, and take me home

どこかに行ったり、家に連れて行って欲しいの

(Forever and ever)

(永遠に)


You're my, my, my, my

あなたは私の...


Oh, you're my, my, my, my

ねえ、あなたは私の


Darling, you're my, my, my, my, lover

ダーリン、あなたは私の恋人だから



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿