Translate

2019年8月23日金曜日

~This Used To Be My Playground~ Madonna










This used to be my playground

ここは私の遊び場だったの


This used to be my childhood dream

ここは私の子供時代の夢の場所で


This used to be the place I ran to

ここは私の逃げ場所でもあった


Whenever I was in need of a friend

友達が欲しくなった時はいつでもここに来てたの


Why did it have to end

なんで、終わりにしないといけなかったの?


And why do they always say

なんでみんないつもそう言ったの?


Don't look back

振り返らないで


Keep your head held high

前を向いて穀然とするの


Don't ask them why

理由なんて聞かないで


Because life is short

だって、人生は短いから


And before you know

人は知らないうちに


You're feeling old

年老いていくんだから


And your heart is breaking

そして、心は傷ついていって


Don't hold on to the past

過去にしがみつかないで


Well that's too much to ask

まあ、それは無理な注文なんだけど







This used to be my playground

ここは私の遊び場だったの


This used to be my childhood dream

ここは私の子供時代の夢の場所で


This used to be the place I ran to

ここは私の逃げ場所でもあった


Whenever I was in need of a friend

友達が欲しくなった時はいつでもここに来てたの


Why did it have to end

なんで、終わりにしないといけなかったの?


And why do they always say

なんでみんないつもそう言ったの?










No regrets

後悔なんてないわ


But I wish that you

でも、あなたがいてくれたら


Were here with me

私と一緒にいてくれたら、って思うわ


Well then there's hope yet

でもまだ、希望はあるわ


I can see your face

あなたの顔を見ることができるもの


In our secret place

2人の秘密の場所では


You're not just a memory

あなたはただの思い出じゃないの


Say goodbye to yesterday (the dream)

昨日にさようなら(夢にもね)


Those are words I'll never say (I'll never say)

そんな言葉なんて私は口にすることはないの(絶対に言わない)







This used to be my playground (used to be)

ここは私の遊び場だったの


This used to be our pride and joy

ここは私達のプライドと喜びがある場所だったの


This used to be the place we ran to

私達はよくここに逃げ込んだわ


That no one in the world could dare destroy

誰も絶対に壊すことなんてできないの


This used to be my playground

ここは私の遊び場だったの


This used to be my childhood dream

ここは私の子供時代の夢の場所で


This used to be the place we ran to

ここは私達の逃げ場所でもあった


I wish you were standing here with me

あなたがここに一緒に居てくれたらいいのに


This used to be my playground

ここは私の遊び場だったの


This used to be my childhood dream

ここは私の子供時代の夢の場所で


This used to be the place we ran to

ここは私達の逃げ場所でもあった


The best things in life are always free

この世で最高のものはいつだって自由なことで


Wishing you were here with me

あなたが私とここに一緒に居てくれたらいいのに




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿