Translate

2019年8月1日木曜日

~I Still Do~ Why Don't We










There is no better view (no better)

これ以上にいい景色はないんだ


Than watching you strip down after we argue

ケンカした後に、キミが服を脱ぐ姿は


Making it worth the pain that we go through

僕達が経験した痛みにも価値があるんだ


That slime on your face 'cause nobody knows you (hey!)

キミの笑顔は誰も知らなくて


Like I do (hey)

僕みたいに


I still picture it, it's been a couple of months

僕は未だに思い描けるんだ、もう数ヶ月経ってるのに


I swore in my head this was the right thing for us

2人にとっていい決断だって、頭の中では思ってるんだけど


But it's breaking my heart, it's breaking it off

でも、すごく胸が痛むんだ


And I'm afraid to say (hey)

そして、僕は口に出すのが怖いんだ


I still do

僕はまだ


Love you, hate you

キミを愛してるし嫌いでもある


I still do

僕はまだ


Hate to love you

キミを嫌いでもあるし、好きでもあるんだ


I still do want you to want me

キミにはまだ僕を求めて欲しいんだ


Like I'm wanting you, oh, I still do

僕がキミを求めてるみたいに










Stick to my world when I say I don't want you back

キミなんていらないって言ってしまったあの言葉が頭から離れない


But what if I did? don't hold it against me (listen, hey)

でも、いったいどうなったって言うんだい?僕を嫌いにならないで


'Cause you got the upper hand now that

だって、今はキミが優位に立ってて


I'm lonely (yeah)

僕は孤独だから


And I feel the past pulling my body

過去に体が引っ張られる気がするんだ


To tell you I'm sorry, oh

キミに「ごめん」って謝りたいよ







I still picture it, it's been a couple of months

僕は未だに思い描けるんだ、もう数ヶ月経ってるのに


I swore in my head this was the right thing for us (hey)

2人にとっていい決断だって、頭の中では思ってるんだけど


But it's breaking my heart, it's breaking it off

でも、すごく胸が痛むんだ


And I'm afraid to say (hey)

そして、僕は口に出すのが怖いんだ


I still do (I do, I do)

僕はまだ


Love you, hate you

キミを愛してるし嫌いでもある


I still do (I do, I do)

僕はまだ


Hate to love you

キミを嫌いでもあるし、好きでもあるんだ


I still do want you to want me

キミにはまだ僕を求めて欲しいんだ


Like I'm wanting you, oh, I still do

僕がキミを求めてるみたいに


Oh, I still do

僕はまだ、キミを求めてるんだ










I still can't help myself

未だにどうすることも出来ないよ


I don't want no one else

他の人なんて、欲しくないよ


It's been the longest time

もう、随分時間が経って


You're still there on my mind

でも未だにキミは僕の頭の中にいるんだ






I still can't help myself

未だにどうすることも出来ないよ


I don't want no one else

他の人なんて、欲しくないよ


It's been the longest time

もう、随分時間が経って


You're still there on my mind

でも未だにキミは僕の頭の中にいるんだ







I still do

僕はまだ


Love you, hate you (oh yeah)

キミを愛してるし嫌いでもある


I still do (I still you)

僕はまだ


Hate to love you (I still do)

キミを嫌いでもあるし、好きでもあるんだ


I still do want you to want me

キミにはまだ僕を求めて欲しいんだ


Like I'm wanting you, oh, I still do

僕がキミを求めてるみたいに


Oh, I still do

僕は未だに、キミを求めてるんだ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿