Translate

2019年8月21日水曜日

~Can't Stop Me Now~ The Score










I'm a bullet from a gun and mu heart is the trigger

僕の弾丸で、僕のハートが引き金なんだ


When I was just a kid I would dream I was bigger

子供の頃はビッグになるのを夢見てた


If you wanna make a name, better stand and deliver

もしもキミが有名になりたいのなら、いい曲を作って人に届けるんだ


'Cause there's a price we pay, every loser and winner

だって、僕達はその代償を払ってるからね、勝ち組も負け組もみんな







Oh, can't stop me now

僕のことは止められないよ


Oh, can't stop me now

僕のことは止められないんだ


And heavy is the head that wears the crown

頭が重いのは王冠を乗せてるから


I'm singing, I'm singing

僕は歌ってるんだ


Oh, can't stop me now

僕のことは止められないよ










I've climbed so many mountains, each one's another test

試しにいろんな山に登ってみた


It's hard to breathe when it's just you against your Everest

エベレストに登った時には、息をするのも大変だったよ


They say what doesn't kill you will only make your stronger

人は困難に立ち向かった時に、強くなれるんだって


Guess I can shake the world and take the pain a little longer

僕は世界を揺るがして、少しだけ長く痛みを感じることにするよ


I'm not running from, not running from

僕は逃げないよ


Not running from my kryptonite and

自分自身の弱さから逃げたりしないよ


I'll keep rising up, keep rising up

僕は上に上がり続けるんだ







Oh, can't stop me now

僕のことは止められないよ


Oh, can't stop me now

僕のことは止められないんだ


And heavy is the head that wears the crown

頭が重いのは王冠を乗せてるから


I'm singing, I'm singing

僕は歌ってるんだ


Oh, can't stop me now

僕のことは止められないよ










And heavy is the head that wears the crown

頭が重いのは王冠を乗せてるから


I'm singing, I'm singing

僕は歌ってるんだ


Oh, can't stop me now

僕のことは止められないよ


Oh, can't stop me now

僕のことは止められないよ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿