Translate

2020年11月20日金曜日

~Blow Me~ P!nk




White knuckles and sweaty palms

恐怖に震えて握り締めた拳

From hanging on too tight

汗ばんでくる手の中

Clench of jaw, I've got another

歯を食いしばりながら

Headache again tonight

今夜もまた、頭痛と戦うの

Eyes on fire, eyes on fire, and the burn from all the tears

燃え上がる瞳、焼けつくほど熱い涙

I've been crying, I've been crying, I've been dying over you

泣いてたの、あなたを想うと辛いから

Tie a knot in the rope, trying to hold, trying to hold

ロープを括って、しっかり握り締める為に、離れないように

But there's nothing to grab so I let go

でもそこには掴めるものなんて何もなくて、私は手放してしまったの



I think I've finally had enough, I think I maybe think too much

きっと限界だったの、私が色んなことを考えすぎたせいね

I think this might be it for us (blow me one last kiss)

私達ってそんなものだったのかもね

You think I'm just too serious

私は気難しい女だって思ってるんでしょ?

I think you're full of fuck

でもあなたは最低だったわ

My head is spinning so (blow me one last kiss)

頭がクラクラするの

Just when I think it can't get worse, I had a fuck day

ただ、何かついてない日だって思ったら、その日は最低な日なの

You had fu'' day (no) we've had a fu'' day (no)

あなたにとっても最低の日だったなら、私達にとっても最低な日だってってこと

I think life's too short for this, I'll pack my ignorance and bliss

人生ってそんなに長くないから、私は知らないことも幸せだって思い込むの

I think I've had enough of this, blow me on last kiss

もうたくさん、だから最後のキスで私を忘れて



I won't miss all of the fighting that we always did

いつも喧嘩ばっかりだった日々に未練なんてないけど

Take it in, I mean what I say when I say there is nothing left

わかるでしょ?私の最後の言葉の裏に何の意味もないの

I am sick, whiskey fu'', no more battles for me

ウンザリよ、もう私のことで喧嘩することもないわ

You'll be calling a trick, cause you'll no longer sleep

あなたは私を恨むでしょう、だって夜も眠れなくなるからね

I'll dress nice, I'll look good, I'll go dancing alone

でも私は流行りのドレスを着て、お洒落をして、一人でクラブに行って

I'll laugh, I'll get drunk, I'll take somebody home

笑って、飲みまくって、誰かをお持ち帰りなんてして

I will do what I please, anything that I want 

自分がしたいことだけするの、楽しいことだけ

I will breathe, I won't breathe, I won't worry at all

ちゃんと呼吸して生きるの、心配なんて何もないわ

You will pay for your sins, you'll be sorry my dear

あなたには罰がくだるの、可哀想ね

All the lies, all the wise, will be crystal clear

あなたの嘘なんて全て、暴かれていくから



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿