Translate

2020年11月30日月曜日

~Whatever~ Oasis

 


I'm free to be whatever I whatever I choose

僕は自由に何にでもなれるんだ、何でも選べるからね


And I'll sing the blues if I want

もしも歌いたくなったらブルースでも歌うさ


I'm free to say whatever I whatever I like

僕は自由に何でも言えるよ、何でも好きなように


If it's wrong or right it's alright

それがもしも間違ってても正しくでも問題ないんだ


Always seems to me

いつもそうさ


You only see what people want you to see

キミはみんなが見せたいものをただ見てるだけで


How long's it gonna be

いつになったら


Before we get on the bus

僕達はバスに乗れるのかな


And cause no fuss

騒ぎを起こさずに


Get a grip on yourself

自分を持てよ


It don't cost much

そんなこと大したことじゃないんだから


Free to be whatever you 

キミは何にだってなれるよ


Whatever you say

キミが何を言おうと


If it comes my way it's alright

それがもしも僕のやり方と似てたって問題ないんだ


You're free to be wherever you

キミは自由にどこでもいけるんだ


Whenever you please

キミが気に入る場所なら


You can shoot the breeze if you want

望んでるのなら無駄話をしてもいいんだよ




Always seems to me

いつもそうさ


You only see what people want you to see

キミはみんなが見せたいものをただ見てるだけで


How long's it gonna be

いつになったら


Before we get on the bus

僕達はバスに乗れるのかな


And cause no fuss

騒ぎを起こさずに


Get a grip on yourself

自分を持てよ


It don't cost much

そんなこと大したことじゃないんだから




I'm free to be whatever I whatever I choose

僕は自由に何にでもなれるんだ、何でも選べるからね


And I'll sing the blues if I want

もしも歌いたくなったらブルースでも歌うさ


Here in my mind

僕の気持ちはさ


You know you might find

キミが何かを見つけるだろうね


Something that you

気付いてた何かを


You thought you once knew

キミが気付いてたって知ってたよ


But now it's all gone

でも、それもまた見失ってしまった


And you know it's no fun

そんなの楽しくないよね


Yeah I know it's no fun

そうさ、楽しくないよね


Oh I know it's no fun

楽しくなんてないんだ


I'm free to be whatever I

僕は何にでもなれる


Whatever I choose

何でに選べるからね


And I'll sing the blues if I want

もしも、歌いたくなったらブルースでも歌うさ


I'm free to be whatever I

僕は何にでもなれる


Whatever I choose

何でに選べるからね


And I'll sing the blues if I want

もしも、歌いたくなったらブルースでも歌うんだ




Whatever you do

キミが何をしても


Whatever you say

キミが何を言っても


Yeah I know it's alright

そう、大丈夫だってわかってる


Whatever you do

キミが何をしても


Whatever you say

キミが何を言っても


Yeah I know it's alright

それで、大丈夫だってわかってるよ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿